dat ziet er allemaal heel mooi uit Hans

.
Ja, als ik echt wil kan ik wel een beetje bouwen hoor
Maargoed, omdat Berto zo doorstoomt heb ik vandaag ook maar weer es wat gedaan. Begin gemaakt aan de radio-plaat. In 't begin denk je altijd, ach, ruimte genoeg, maar 't wordt altijd best krap in zon kistje.
Eerst de ventielen maar een plekje gegeven :
Voordat jullie 't roepen, die leiding met die 'scherpe' bocht erin is voor de kerostart, dus daar hoeft niet veel flow doorheen
DPSI een plekje onder de plaat gegeven. Voor in de neus is zo nog ruimte genoeg voor luchtflessen en accu's - kan ik mooi met 't zwaartepunt spelen.
Zo met de plaat ingebouwd:
Er moeten onder de twee luchtkoppelingen nog twee manometers komen voor de 2 tanks (rem en retracts), maar die waren natuurlijk op
Met die twee regel-schroeven kan ik de snelheid van de deuren/poten bij in- en uitklappen (enigszins) regelen, zodat 't niet zo'n slag geeft.
Kraantje zit tussen 't filter (na de pomp) en de kleppen.
Tanken ga ik door 1 vd twee leidingen aan de hopper doen, denk niet dat 'ie een speciale koppeling krijgt, maar gewoon een Festo kraan.
Sequencer, dpsi schakelaar en hopper hebben zo een net plekje dacht ik.
Aan de onderkant is 't wat meer een wirwar van vooral veel slangen (leuk, dat lucht in- en lucht uit voor zowel retracts als deuren, en dan ook nog es remmen...
Ach, nog genoeg te doen, maar 't begint ergens op te lijken
Op jetpower maar wat tank-beslag meenemen, dan kunnen de tanks op hun plek, en daarna de turbine dr vast in. Vanavond de benodigde pijp-lengte maar es opmeten, dan kan ik die vast bestellen.. (Sandor??

)
Misschien vanavond de cockpit / piloot es inbouwen....