Bouwverslag F16 van Fly Eagle en is gemaidend:)

Zaterdag ook wel ;) Maar durf mn F16 dr nog niet aan te wagen - net iets te hard de grond raken en je poten zaken 10cm weg :(

Hee afgelopen week een mailtje gehad dat het tweede heveltje voor het hoogte roer binnen is gekomen, ik ga het vandaag ophalen bij WW :)
net heb ik ook het onderstel volledig nagelopen zodat alles goed vast zit,
ook heb ik olie in de poten gedaan zodat ze wat stugger veren.
dus dit weeken gaat het in de richting dat ie zo goed als af gaat zijn :):):)
wanneer de maiden is weet ik nog niet maar het zal dan ook eerst goed weer moeten worden, maar ja taxien gaan we zeker een keer bij ons op het veld doen:):)

Hee afgelopen week een mailtje gehad dat het tweede heveltje voor het hoogte roer binnen is gekomen, ik ga het vandaag ophalen bij WW :)
net heb ik ook het onderstel volledig nagelopen zodat alles goed vast zit,
ook heb ik olie in de poten gedaan zodat ze wat stugger veren.
dus dit weeken gaat het in de richting dat ie zo goed als af gaat zijn :):):)
wanneer de maiden is weet ik nog niet maar het zal dan ook eerst goed weer moeten worden, maar ja taxien gaan we zeker een keer bij ons op het veld doen:):)

Nu alleen de uitslagen nog ;)

mmmm toen straks het heveltje gehaald blijkt het een andere te zijn:(
dan nog maar even wachten en wachten tot de bestelling binnen komt bij hans met heveltjes en dan wissel ik ze allebij om
ach ja het weer is er voor de F16 toch nog niet naar maar wel voor de rookie morgen :)

en de heveltjes zitten er in en alles zit op zijn plek:)
kortom hij is klaar :)
nu nog wachten op een mooi dagje
hier nog twee fotootjes

o ja heb hem net even op de weegschaal gehad en hij weegt een 10 kilo leeg met op hopper vol

Laatst bewerkt:
Netjes man:thumbsup:

Hij zal wel net zo goed vliegen als die van Hans.
Ik zie hem binnenkort wel denk ik.
Kunnen jullie mooi synchroon vliegen:mrgreen:

gr Maikel

Hmm, 10kg, niet heel slecht. Dat zal die van mij ook wel wegen dan. Met 12kg lol aan boord vliegt 't inderdaad best aardig ;)

Ik heb 'm in mn zender staan, dus 't is inderdaad wachten op mooi weer (en een wat hardere baan ;) )

Goed bezig! :) :D

Kijk dat ziet er erg goed uit.

Het weer moet ondertussen toch ook wel weer verbeteren dus binnekort weer een F-16 is de lucht.'

Succes alvast.

Zo vanavond nog de motor voor de eerste keer in het toestel getest samen met Hans,
kon niet wachten tot ie een keer op het veld stond:lol:
toch wel een lekker geluidje als ie zo ingebouwd zit zo'n turbine :)
alles bleef lekker koel en niet te warm dus dat is ook weer naar tevredenheid

groet Johan

ik weet anders wel een mooi lang veldje ;)
regel jij het mooie weer maar.. :cool:

gr erik

Back