Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb ik even gemist, wat voor hout zoek je voor het dek
je onderschat jezelf serieus.
Ik vind het super...
Maar wij zeker ook.Was een hele tour maar kan nu even genieten van dit resultaat :smile:
Ik vind de kleur van het wit helemaal niet verkeerd. Zeker niet als je het een wat verouderde look wil geven. Wat me een beetje opvalt is dat het schip wat voorover lijkt te liggen. Terwijl dat niet zo is want je hebt duidelijk rekening gehouden met de stuurlast. Het enige wat ik kan verzinnen is dat de berghouten bij de voorsteven wat laag zitten. Ik denk dat die daar wat naar boven hadden mogen buigen. Maar dan zit je weer met de geschutspoort. Maar petje af hoor. Het is zeker niet één van de makkelijkere modellen. Ik ben alweer benieuwd naar de komende updates![]()
Hoi Erik,
Ja de berghouten zitten niet goed denk ik, ook verschillend per zijde van het schip. Het is mij niet gelukt dat beter te krijgen met mijn kennis. Daarom heb ik de waterlijn ook lager gedaan, omdat die anders op de berghouten zou komen. Dat is wat ik bedoel met opeenstapeling van foutjes. Dat begon ergens met de kanonpoorten en dan schuift alles door![]()