Zo nieuwe dag en frisse moed 
Vanavond bij wat tijd over ga ik eens alles eruit schroeven en in bakjes leggen.
Dan kan ik mooi de romp repareren en ondertussen een hele nieuwe bak frezen voor de electronica en dergelijke.
Deze is met de klap toch overal van de romp los en kan ik er zo uit halen nu.
Bij de nieuwe bak frees ik direct een steun mee voor mijn choke en gas servo op te monteren.
Ook een vakje voor de accu`s en tank erbij dan zodat ik dit niet daarna nog eens hoef te doen....
Hier nog enkele impressies hoe het er in de lucht uit zag:
Final check`s
Take-off
Airborne
In flight
De oncontroleerbare vrille,
Als je goed naar de kap kijkt zie je dat deze niet meer recht zit en op enkele andere foto`s was heel duidelijk te zien dat hij ontzettend scheef zat.
halve seconde voor de klap...
Foto`s zijn gemaakt door Madmonster bedankt hiervoor !

Vanavond bij wat tijd over ga ik eens alles eruit schroeven en in bakjes leggen.
Dan kan ik mooi de romp repareren en ondertussen een hele nieuwe bak frezen voor de electronica en dergelijke.
Deze is met de klap toch overal van de romp los en kan ik er zo uit halen nu.
Bij de nieuwe bak frees ik direct een steun mee voor mijn choke en gas servo op te monteren.
Ook een vakje voor de accu`s en tank erbij dan zodat ik dit niet daarna nog eens hoef te doen....
Hier nog enkele impressies hoe het er in de lucht uit zag:

Final check`s

Take-off

Airborne

In flight

De oncontroleerbare vrille,
Als je goed naar de kap kijkt zie je dat deze niet meer recht zit en op enkele andere foto`s was heel duidelijk te zien dat hij ontzettend scheef zat.

halve seconde voor de klap...
Foto`s zijn gemaakt door Madmonster bedankt hiervoor !