Bouwverslag GeeBee R2 1,8M

deze gee bee

SEAGULL MODELS weet niet of het nu een 40 of 45cc is maar in ieder geval is deze veel te zwaar ervoor.(kent iemand deze?)
P1110886.JPG

ik heb een review gelezen... de zwaarste motor is een 40cc van 1350gram compleet.
deze motor weegt compleet 1995 gram(1566motor,268uitlaat,161ontsteking)

ik lees over zeeeer goede vliegeigenschappen, maar een ramp in de landing(grotendeels schuld van de constructie, dus hier valt wat aan te doen, de rest is knuppelwerk denk ik)

de meest succesvolle motoren zijn oa de os 160(maar verbruik is hoog, al valt de prijs op de club mee)
een andere terugkerende motor is de dle 30(nu heb je zelfs de dle35 met 100gram meer) maar ik denk bij deze motors dat het geluid een probleem is. zelfde mss een dla 32cc
iemand suggesties?

Laatst bewerkt:
hallo,

kan iemand mij wat meer vertellen of info geven... een vriend van mij heeft een gee bee z gebouwd van hostetler 40% 3meter wingspan! groot dus. hij is gecoverd en gespoten, maar wel mss te zwaar( oracover zou lichter zijn)
soit de vraag is zou een 170cc genoeg zijn... en 2de vraag, landen met dit ding ... je hebt waarschijnlijk wel wat ruimte nodig... de bedoeling is niet om er echt een super racer van te maken, maar wel meskant vliegen, loopings, rugvlucht,... de klassieke acro.

groeten

Back