goed bezig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de d-locks gebruik ik ook en zijn enorm goed,
kleinadvies echter,
als je het maximale rendement er uit wilt halen. kun je ze beter zo ver mogelijk uit elkaar monteren.
ik bedoel dat je ze verder uit elkaar plaats en dan de motor op een 2de houten plaat schroeft en die plaat weer aan de d-locs.
hoe verder ze uit elkaar staan, hoe beter ze de dynamische trilling opvangen,
als je de motor rechtstreeks aan de locks schroeft, zul je merken dat je spinner/prop nogal heen en weer gaat slaan..
en hij trilt daardoor makkelijk los.
tevens krijg je een onrustige stationair loop, omdat de motor je gas-stang steeds heen en weer trekt.
4mm alu is wel erg zwaar, als je een plaatje 3mm populieren triplex neemt, deze aan beide kanten voorziet van een laagje koolstof, heb je een hele sterke ophanging, als je de d-locks vervolgens zo ver mogelijk naar buiten plaatst, en dan je bestaande motorschot ruim uitzaagt, heb je een hele lichte en sterke ophanging, er is geen reden om het motorschot weer dicht te maken, zorg er voor dat je rond de dlocks een rand hout over houd van bijvoorbeeld 1 cm dan is het sterk zat, eventueel kun je het bestaande schot dan nog met een laagje glas bekleden..
ik heb mijn motoren op dezelfde manier vast zitten, een 110cc op een 5 mm plaatje hout..