Ziet er goed uit Stephan! Laatste foto doet het niet bij mij trouwens.
neej klopt weet ook nie waarom hij het nie doet maja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit Stephan! Laatste foto doet het niet bij mij trouwens.
Hey Stephan,
Leuk je verslag te lezen, en je hebt zeker een mooie kist uitgezocht. Ik ben benieuwd naar de werkzaamheden en het eindresultaat.
Heb al weer een tijdje niet gevlogen maar zie je op het veld binnenkort.
Gr,
Darko
Hey Stephan
Ik ben ook van plan om deze kit aan te schaffen. Heb nog nooit eerder gebouwd dus ik verwacht wel wat problemen tegen te komen !
Heb je misschien nog wat advies qua voorbereidingen ?
En waarom gebruik je die speldenknoppen ?
heb je al wel vliegervaring?
Bou van de gp extra geeft je geen echt grote problemen altans van wat ik er tot nu toe aan gedaan heb.
Wel moet je natuurlijk goed recht bouwen en er de tijd voor nemen.
Bestudeer van te voren goed de tekeningen en label al het hout dan kun je aandehand van de onderdelen lijst bouwen.
Verder is wat goed gereedschap wel erg handig. Glaskoppen gebruiken we om het hout op de bouwplaat vast te spelden zodat je atijd recht blijft gaan.
Suc6 ermee.
Owjah en zorg voor voldoende power qua motor. Neem bijvoorbeeld net als mij een 125
gr,
stephan
Het gereedschap komt wel goed. Echter ben ik van plan om een 8,5 CC motor te kopen. Dit lijkt mij ook voldoende toch ?
Het zal pas deze winter zijn dat ik met de bouw van dit vliegtuig ga beginnen dus tot aan dan zal ik je draadje blijven volgen om zo toch een beetje inzicht te krijgen.
stephan, red bull zou echt de max zijn ! ben jaloers...mijn schoonbroer werkt ervoor, ik zal eens kijken of ie nog van die mooie witte stickers heeft, misschien heb je er wat aan ('t zijn de contouren van de 2 stieren, zo'n centimeter breed...mooi hoor!)
heb je de extra 40 of 60? Ik ben de 60 aan het bouwen jij volgens mij de 40?
Gr.