bouwverslag gp extra 300s.61 probleem advies gevraagd!

thema keuzen kom er zelf niet uit....

• Total voters
    33
Je bent van niks naar hier in een korte tijd gekomen. Complimenten hoor. Kost wat tijd maar daar krijg je ook wat voor.

VOOR DE EXTRA BOUWERS:

zal ik een of 2 servo`s op de elevator maken? kom al bij verschillende gp extra`s op internet 2 servo`s tegen.

ook maken veel mensen gebruik van pul pul op richtings roer?

wat is wijsheid?

graag had ik hier wat advies in.

gr,
stephan

klein updateje.

scharnieren in rudder gelijmd en geborgd met een sate prikker en druppeltje epoxy.
Foto-6GKNAU6X.jpg

rudder in de folie gezet.
Foto-OST6QJT7.jpg

motorschot behandeld met 24uurs epoxy en glasmatje in de bellypan gelegd zoat een looping veilig kan zonder dat de vleugel breekt:)
Foto-MX77TSPS.jpg

Foto-YSRMWBTC.jpg

gr,
stephan

het glasmat hat meer efekt gehad als je de mat over de hele vleugel had gelecht,

ik zou 1 servo doen, is meer dan genoeg bij dit model.

het glasmat hat meer efekt gehad als je de mat over de hele vleugel had gelecht,

ik zou 1 servo doen, is meer dan genoeg bij dit model.

over die glasmat heb je volkomen gelijk er zit echter aan de binnekant ook al glas mat dus het is puur voor de extra versteveging.

vandaag ook met de motorkap begonnen wat een bagger zeg dat abs.
beetje slap maja we zien het wel zitte nu aan elke kant drie glas matjes met epoxy morge leg ik over de hele lengtje een matje met 24uurs epoxy.

foto:
Foto-ZTKCFRRP.jpg

zit er toch aan te denken om een kap volledig van epoxy te maken.

gr,
stephan

weer een kleine update.

romp zit grotendeels in de folie kielvlak en cockpit zijn morgen aan de beurt.
vleugel volgt ook nog ergens tussendoor.

Foto-SBZYKYIC.jpg

Foto-8LPQ8WDR.jpg

gr,
stephan

Vraagje, hoeveel uur per dag bouw jij:mrgreen?
Man wat bouw jij snel zeg...

Tim

Achja, die uren tja. Je krijgt er iets prachtig's voor terug, dat bewijs je wel weer:wink:.

Tim

heerlijk met dit warme weer bouwen:)

heb een airco in me bouwhok dus dat scheelt veel.

natuurlijk vliegen we tussendoor ook nog he;)

gr,

nog effe snel een stukje van de rug gefoliied ging wel moeizaam door de ronde vormen maar zit er erg netjes op.

kleuren schema is alweer veranderd en zal geen redbul gaan worden.

Foto-VC6M7ZOD.jpg

gr,
stephan

Ken je nagaan, zo'n chineesje "bouwt" ze voor ons ARF maar dan meerdere per dag :shock:

alleen geeft zelf bouwen vaak toch net wat meer kwaliteit als een arf heb tenminste bij ons op de club al meer als voldoende kwalitatief slechte arfs gezien. (met natuurlijk uitzonderingen daar gelaten)

gister een dupro tank snel nippel gehaald bij de hobbyin ben er alleen nog niet echt van overtuig weet namelijk niet waar ik dar kreng ga plaatsen.
duur zijn die krengen trouwens ook 18 euro en nog wat centen

word dus nog een gevecht van dupro vs myself

deze nippel is het.

98a9242bf37254dc52553df311e0aa7d.jpg

gr,
stephan

Laatst bewerkt:
bijdeze weer effe mijn project omhoog brengen.

schiet nu aardig op.
oordeel zelf maar:

blokjes folie cockpit breekt het blauw van de romp een beetje werd allemaal erg blauw
Foto-CMHMORMG.jpg

tzt zal er een schaal cockpit in gaan komen nu maar even gewoon simpel
Foto-ZACTCCRR.jpg

led indicatie voor de accu
Foto-3MNEWFZD.jpg

de eerste drie servo`s richting servo zo gemaakt dat pul pul altijd nog mogenlijk is.
richting en hoogte 3010 en op gas komt een 3003 vreemd genoeg zijn de 3010 lichter dan de 3003 scheelt toch stiekem 4 gram :)
Foto-QFMP3DTP.jpg

totaal plaatje met motor erop
Foto-ZUB4V8FT.jpg

dat was het dan weer.
morge vleugeltje schuren en folieen dus verwacht wel dat hij volgende week vliegklaar is.

gr,
stephan

Back