Bouwverslag Gry Maritha

Nou, laat hem eerst maar eens de cursus " Opruimen voor beginners" volgen :wink: . Dan komen we al een heel eind. Maar toch bedankt voor het aanbod Roel.

Het verslag zal vanaf nu wat langzamer gaan. Ik ga beginnen met het verven van de romp en dekken en hierna kan ik beginnen met de opbouw. Wanneer het onderste gedeelte van de opbouw klaar is zal ik weer wat posten aangezien ik anders wel heel veel kleine stapjes laat zien.

Even een tussenstand, geen technische vernieuwingen, wel wat meer kleur in het leven gebracht.

IMG_0945.jpg

IMG_0983.jpg

IMG_0988.jpg

wauwwwwwwww!!!!!!!!!!

Hoi wig
Ziet er erg mooi uit man kun je nog een cloosup van het dek maken ben erg benieuwd naar de lasnaden
van de dek platen

Gr jorik :lol: 8O

gry maritha

hey wiggie,
al een lange tijd niks meer gezien van de gry,ben je ermee gestopt of gaat dit draadje ergens anders verder?
ik ben ook bezig met de gry en heb al enkele dingen van je overgenomen,je hebt goeie ideeen.

mvg geert

Nou.... De Gry ligt nog steeds stil eigenlijk:(

Ben momenteel bezig met de Smit Mississippi en dat gaat nog zeker twee jaar duren.

Dus tot die tijd... Helaas.

gry maritha

jammer ,maar we houden het in de gaten en zodra de bouw verder gaat volgen we weer.
op dit moment ben ik bezig met de bouw van de kraan en probeer hem ook werkend te maken.
wintertijd komt eraan en dat betekend : bouwtijd natuurlijk

gr geert

Back