Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Schaatsen niet mijn ding, dus vandaag weer lekker aan de HH geklust. De verschansing op het sleepdek gemonteerd en de spuitgaten uitgevijld. Nu de hekverschansing nog monteren en dan kan het grove werk van het sleepdek ook worden afgrond.
Zal morgen weer wat foto's plaatsen.
Nog een vraagje over de ketelbuis: wie weet wat dit exact voor een onderdeel is, en was deze ketelbuis ook voorzien van stickers o.i.d.?
Had dacht ik ergens eens gelezen dat het een decompressie buis was voor duikers maar dat leek mij wat sterk.
Groeten Stefan
Hallo Stefan,
Zover ik heb kunnen achterhalen bij de diverse bouwverslagen en forums kan de Happy Hunter 2 accu's aan van 12Volt 7,2A ,geplaatst onder het dekhuis en een extra kleinere accu achter de motren vlakbij de servo voor de roeren. Zo ga ik het ook den. De achterste accu wordt in mijn geval een 6Volt accu 12A. Deze ga ik gebruiken voor mijn begschroef, verlichting en eventueel andere functies. Mijn motoren krijgen ieder hun eigen accu.
De ontvanger en de drie vaartregelaars komen onder het dekhuis. Ik maak meestal een printplaatje ( heel simpel) waar ik alles kan schakelen en regelen. Hierop komen ok de laadbussen voor de accu,s In dit geval laadbussen voor 12 en voor 6 Volt. Ook komen hier de diverse zekeringen op te zitten alsmede schakelaars om te kiezen tussen "ïn bedrijf"en "laden"
Wat betreft het creëeren van een andere spanning dan 12Volt zou ik je ten alle tijden een spanningsregelaar aanraden. Deze zijn simpel zelf te maken. Bij mij zitten deze op de dezelfde printplaat. Ze zijn verkrijgbaar voor verschillende spanningen en zijn super betrouwbaar. Ik stuur je ook ng even een PB waarop een soortgelijk schema is getekend. Mocht je hier vragen over hebben kun je me eventueel bellen op het vermelde tel.nr.
Overigens ziet je boegschroef er netjes uit. Maak je ook de schelpen nog in de romp? Ik heb ze er inmiddels inzitten. Moet nog even een paar foto's nemen en mijn verslag bijwerken. Ook het verslag gaat best wel wat tijd inzitten.
Groet
Sjoerd
ook wel wel bekend als: "potdeksel"en de bovenregel gemonteerd.
ook wel wel bekend als: "potdeksel"![]()