@Sjoerd. Verhaal helemaal duidelijk, heb zelf de multiswitch 16 van Robbe. Deze heeft 2x 8 kanalen. Ik heb de memory functie eraf gehaald dus kan ik in principe 8 functies schakelen. De ankerlier en de sleepservo gaan via de ontvanger net zoals de motoren, roeren en boegschroef.
Als ik de kraan werkend maak ben ik 3 functies daaraan kwijt. Verder wil ik 2 type navigatieverlichting schakelen, normaal en slepend. En dan wil ik nog de volgende functies inbouwen via de switch: dieselgeluid, hoorn, dekverlichting, schijnwerpers en de rookgeneratoren.De radar laat ik waarschijnlijk draaien als ik het systeem aanzet.
Moet bekennen dat ik wel twijfel over het werkend maken van de kraan. Mede gezien de geplaatste opmerkingen in onze verslagen. Heeft dit voor mij toegevoegde waarde?, antwoord nee. Besteed dan liever de kanalen voor de genoemde functies. Als ik de kraan niet werkend maak zet ik de memory functie weer aan, kan dan met elke schakelaar 2 functies tegelijk bedienen, dan kan ik dus 16 functies maken.
Ben er nog niet helemaal uit, maar heb geen haast.