oh dat is jammer sjaakie, heb ik ook gehad dat ik geen ruimte had om te bouwen. En om nu elke keer op de eet tafel bezig te gaan vond ik ook nix. Je kunt dan nix laten liggen, hopelijk dat je binnenkort wel weer wat ruimte kunt creëren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of met een dotje van natte watten.Probeer de warmte te stoppen met een schijfje rauwe aardappel op de railingdraad.
Hey jammer dat je er zelf niet aan toe komt om te bouwen met dit prachtige schip. Hopelijk dat het snel weer lukt en dank je voor de lovende woorden.hoi Freek
Moet eerlijk toe geven dat ik beetje jaloers ben op je HH hier al jaar of wat de bouw stil liggen Blijft een prachtig schip en zeker zo mooi als jij hem bouwt .
Mast ziet er zeker heel gaaf uit en led kan niet anders zeggen dan prachtig .
Begint hier ook gelijk weer te kriebelen ,helaas heb ik nog zeker half jaar werk liggen voor in weer kan beginnen maar door jou verslag te volgen zal het er snel weer van komen .
Zal zelf eerst wat reparatie moeten gaan doen de boegschroef heeft bij de overbrenging wat zand binnen gekregen tijdens het varen lagers en assen zullen opnieuw gemaakt moeten gaan worden.
Daarna kan ik jouw verslag gebruiken om de opbouw te gaan afwerken .
Succes met de bouw blijf je zeker volgen .
groeten henk