beekman
verslagschrijvers
Na een te korte tijd van de HET-RC Sniper te hebben kunnen genieten heb ik nu gekozen voor de HET-RC F16. De Sniper is aan zijn einde gekomen door een breuk van de vleugel (te zwak verbindingstuk). Door coulance van RBC en HET-RC heb ik deze F16 opgestuurd gekregen. Een goede service is weer iets om je achterhoofd te houden als je een nieuw model aanschaft!
HET-RC F16 in de grijze uitvoering:
Ik ben van plan om wat meer schaaldetails toe te voegen en andere kleine aanpassingen te maken. De inlet-duct heb ik losgemaakt van de romp om deze te verstevigen om het plat zuigen te voorkomen. Verder heb ik heel de romp geschuurd om het geheel wat strakker te maken. Zowel de vleugels als de tailerons zullen worden ingedekt met 25 grams glasmat voor een betere afwerking.
Model is geschuurd en de inlet duct is eruit gehaald:
De setup is alsvolgt:
Motor: HET-RC 2W20
FAN: HET-RC 70mm EDF
ESC: nog aan te schaffen 70Amp
Accu: lipo 4s1p 3300 hyperion 3G
HET-RC F16 in de grijze uitvoering:
Ik ben van plan om wat meer schaaldetails toe te voegen en andere kleine aanpassingen te maken. De inlet-duct heb ik losgemaakt van de romp om deze te verstevigen om het plat zuigen te voorkomen. Verder heb ik heel de romp geschuurd om het geheel wat strakker te maken. Zowel de vleugels als de tailerons zullen worden ingedekt met 25 grams glasmat voor een betere afwerking.
Model is geschuurd en de inlet duct is eruit gehaald:
De setup is alsvolgt:
Motor: HET-RC 2W20
FAN: HET-RC 70mm EDF
ESC: nog aan te schaffen 70Amp
Accu: lipo 4s1p 3300 hyperion 3G
Laatst bewerkt door een moderator: