Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Top. De lavi staat ook al weer op pootjes, loopt nu heel erg mooi. Bij 2.5 bar gaan ze nog mooi in en locken Niet gek. Ruimte zat met de kleinere wielen. Hoek is zo ook super. Straks even foto's maken en canards erop zetten.
Onee, eerst hoezen maken voor de canards, is handiger als ze nog los zijn.......
Hoi Herman, je kistje wordt mooi hoor, prachtig kleurenschema.
Beetje late reactie maar moet het niet IAI Lavi zijn? De airforce heeft dat ding nooit mogen onvangen, alleen prototypes van Israeli Aircraft Industries.... (Kleinigheidje...) IAI Lavi - Wikipedia, the free encyclopedia
als het niet teveel gevraagd is dan graag compleet kan die in ieder gevan goed verpakt mee naar cz zat ook aan de neus en het kielvlak te denken
gr.Pieter
Vandaag had pieter het over no step stickers.... verrek, ik moet nog ergens wat hebben liggen van de 1:6 heli set. En ja, nog net een paar om de lavi iets aan te kleden.
Ook nog een high voltage gevonden, geeft een mooi contrast.
Gisteren de pijp weer geleend van pim, de mijne schiet nog niet op Alles erin gezet om het gewicht en zwaartepunt te meten. Ik dacht eerst dat het super goed uit kwam, maar toen was de hopper nog leeg Kwam daarna ook niet gek uit maar hij was voor 45 gram tezwaar. Dat kan je oplossen met 53gram lood in de staart maar ik heb de zaag in de accu plaat gezet en die is 40 gram lichter geworden. Dat is eerst genoeg en zal na een paar vluchten moeten bewijzen of het nog anders moet. Totaal nog onder de 14kg 13.8kg nu compleet met een lege hoofdtank. Start gewicht dus 17kg. Druk op de neuspoot komt nu compleet uit op 1600 gram, dubbele van de eerste vlucht. Stuiteren moet over zijn.
Morgen de tank ophalen en zaterdag eens een vluchtje maken. Die van pieter staat er ook klaar voor.
zit op 13.4 kg met volle hopper en met 200gr. lood in de neus om ook op 1600 gr. neuspootdruk te komen dan komt er nog 2.6 kg aan kero bij dus dan zit ik precies op 16 kilo dat met 20 kilo stuw achterin moet dus geen probleem geven die kan dus mooi een paar duizend rpm.terug dat we lekker 16 a17 kg stuw hebben dan is die ook nog een stuk zuiniger in verbruik en das dan ook wel weer lekker
gr.Pieter