Bouwverslag IAF Lavi

Ook nog wat kleine stickers aangebracht. Achter het cockpitglas zat een lelijk plekje, is nu ook niet meer te zien.
CIMG7380_JPG.jpg

CIMG7381_JPG.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Piloten zijn gekocht op jetpower. Ik zag ze laatst ook in een blad staan, zal eens kijken of ik dat nog weer kan vinden.

Pieter had zijn lavi gisteren ook mee, zag er ook goed uit. Valt zeker goed op in de lucht.
CIMG7383_JPG.jpg

CIMG7384_JPG.jpg

Top. De lavi staat ook al weer op pootjes, loopt nu heel erg mooi. Bij 2.5 bar gaan ze nog mooi in en locken :) Niet gek. Ruimte zat met de kleinere wielen. Hoek is zo ook super. Straks even foto's maken en canards erop zetten.

Onee, eerst hoezen maken voor de canards, is handiger als ze nog los zijn.......

klopt helemaal :)

Pieter, complete set of alleen canards?

als het niet teveel gevraagd is dan graag compleet kan die in ieder gevan goed verpakt mee naar cz zat ook aan de neus en het kielvlak te denken
gr.Pieter

Hoi remke,, bedankt voor de link, heb er ondertussen 2 besteld, dus zullen eer daags bezorgt worden, nogmaals bedankt

Gr. Ruud

Vandaag had pieter het over no step stickers.... verrek, ik moet nog ergens wat hebben liggen van de 1:6 heli set. En ja, nog net een paar om de lavi iets aan te kleden.

IMG_20120229_223742_jpg.jpg

IMG_20120229_223903_jpg.jpg

Ook nog een high voltage gevonden, geeft een mooi contrast.
IMG_20120229_223819_jpg.jpg

Gisteren de pijp weer geleend van pim, de mijne schiet nog niet op :( Alles erin gezet om het gewicht en zwaartepunt te meten. Ik dacht eerst dat het super goed uit kwam, maar toen was de hopper nog leeg :( Kwam daarna ook niet gek uit maar hij was voor 45 gram tezwaar. Dat kan je oplossen met 53gram lood in de staart maar ik heb de zaag in de accu plaat gezet en die is 40 gram lichter geworden. Dat is eerst genoeg en zal na een paar vluchten moeten bewijzen of het nog anders moet. Totaal nog onder de 14kg :) 13.8kg nu compleet met een lege hoofdtank. Start gewicht dus 17kg. Druk op de neuspoot komt nu compleet uit op 1600 gram, dubbele van de eerste vlucht. Stuiteren moet over zijn.

Morgen de tank ophalen en zaterdag eens een vluchtje maken. Die van pieter staat er ook klaar voor.

zit op 13.4 kg met volle hopper en met 200gr. lood in de neus om ook op 1600 gr. neuspootdruk te komen dan komt er nog 2.6 kg aan kero bij dus dan zit ik precies op 16 kilo dat met 20 kilo stuw achterin moet dus geen probleem geven die kan dus mooi een paar duizend rpm.terug dat we lekker 16 a17 kg stuw hebben dan is die ook nog een stuk zuiniger in verbruik en das dan ook wel weer lekker
gr.Pieter

Dat klinkt heel goed.

Zonet even een video gemaakt van de verlichting.

Back