Ja wel, zeker een kunststof hecht primer gebruiken, maar die heeft Motip ook in z'n assortimentHoef ik mijn boot niet voorbehandelen met primer/grondverf ofzo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja wel, zeker een kunststof hecht primer gebruiken, maar die heeft Motip ook in z'n assortimentHoef ik mijn boot niet voorbehandelen met primer/grondverf ofzo?
Dave12;1518474Maar weet iemand hier ook hoe ik de resonantie(van mijn vader;-)kan verminderen? Gr. David[/QUOTE zei:Dan moet je zijn neus dicht knijpen, of vol gieten met Jenever
(grapje)
Fijn dat je probleem is opgelost !
groeten, Brandaris
Ik neem aan de resonatie van je boot en niet van je vaderMaar weet iemand hier ook hoe ik de resonantie(van mijn vader;-)kan verminderen?
Ik neem aan de resonatie van je boot en niet van je vader
Meestal zit het probleem van resonatie in het niet goed uitgelijnd zijn van je motor, en/of spelling ergens op de aandrijflijn.
Een niet zo nette rondloop van de koppeling is ook een bron van trillingen.
Ik noem een aantal mogelijkheden op die het euvel zouden kunnen veroorzaken.
Misschien deze mogelijkheden eens controleren?
hallo
is je as buis ook gesteund op het einde
meestal komen de buizen door de romp heen en dan laat men die zo los hengen in de lucht
hier een klein spantje voor maken kan deze asbuis veel steviger op zijn plaats laten houden
groetjes raf
Ik heb mijn koppeling tussen de motor en schroefas even los gemaakt om te kijken of het dan een zachter geluid was en ja hoor het scheelt enorm veel!!
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe koppeling voor tussen mijn schroefas en motor,
welke raden jullie aan?
gr. David
hallo
en zeker een andere koppeling kopen
want deze rode koppelingen zijn ellendige snert dingen
groetjes raf
hee david,
ziet er prima uitjij kan weer verder bouwen
maar ik zou proberen om de fenders helemaal strak in elkaar laten overlopen doormiddel van heel klein beetje plamuur gebruiken en met natte vinger(liever met handschoen aan) het er op te smeren. Probeer gelijk zo strak mogelijk anders moet je veel schuren. Probeer het anders eerst op stukje karton.Bouw ze
Tim