Roel van Essen
Forum veteraan
Ehhh... Nee. Hij zoekt het kunststof sluitlagertje wat achterin de as voor zijn boot zit. 2mm gat er in.
@David: even je hobbyleverancier bellen of mailen; best kans dat hij nog zoiets heeft liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ehhh... Nee. Hij zoekt het kunststof sluitlagertje wat achterin de as voor zijn boot zit. 2mm gat er in.
@David: even je hobbyleverancier bellen of mailen; best kans dat hij nog zoiets heeft liggen.
Koppeling 2.
Normaal heb je die oo kmet tussen stuk van kunstof. die zijn nog beter.. die schieten minder snel los dan een in rubber geschoven koppeling.
maar zoveel kracht komt er niet op te staan dus 2 is goed.
En Met de schroef moet je even aan Roel vragen.. Waarschijnlijk dat je met een 2bladds. meer der uit kan halen.
dave,
ik heb nog een 2mm 20.5 cm liggen interesse?
zo ja doe maar een pb
groet ruben
nou hij is wel uit de verpakking maar nog nooit gebruikt
en ja met schroef as koker
foto:
![]()
![]()
als koppeling heb ik die uit de dolly gebruikt en dat is gewoon een rubberen slangetje met een binnen kant van ongeveer 1 - 1.5 mm
mvg ruben
zoiets?
eerst open "tag" [ youtube ] ! alles zonder spaties!
dan link van de video koppieeren vIDM3XEQFvc en wat achter het = teken staat achter de open tag zetten, en dan sluiten met: [ /youtube ] ook hier geen spaties.
ik hoop dat je hem snapt![]()