zijn de nerven alleen zichtbaar? of ook voelbaar?
Als ze alleen zichtbaar zijn zou het geen probleem moeten opleveren, zijn ze voelbaar dan moet je nog even verder plamuren.
Met mijn
P-40 heb ik ook wat rare "scheuren" in de glaslaag zitten maar je voelt ze niet en met het spuiten ziet het er goed uit en trekken de scheuren er niet doorheen.
Arvid, jouw Corsair vliegt toch goed :? , als de motor betrouwbaarder loopt dan had je al veel vaker met die Corsair gevlogen en had je hem ook al afgewerkt.
De kist vliegt, en de kist vliegt goed (in ieder geval redelijk maar dat komt nog door de weinige vliegervaring met deze kist).
Ik zou nog 1 keer gaan vliegen ermee, als de motor dan betrouwbaar loopt afwerken die handel anders komt er dit seizoen weer een "kale" Corsair op de meeting, dat kan natuurlijk niet ;-)
Loopt de motor niet betrouwbaar dan zou ik mijn vraagtekens erbij gaan zetten en tijdelijk een "gewone" motor monteren.
Er is niets frusterenders dan een Corsair te moeten laten staan omdat de motor "niet wil".
Affijn de Sparrowhawk schiet ook lekker op
