Bouwverslag Miles M5 Sparrowhawk, KLAAR!

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Kop is inderdaad erg mooi geworden. :D

Een klein puntje: die witte stipjes in z'n ogen zijn naar mijn mening veeeeel te groot.

Het is net of 'ie klodders slagroom in z'n ogen heeft. 8O

Kun je die niet iets verkleinen?

Verder wordt het een beauty (de kist).

jan.

Kop is inderdaad erg mooi geworden. :D

Een klein puntje: die witte stipjes in z'n ogen zijn naar mijn mening veeeeel te groot.

Het is net of 'ie klodders slagroom in z'n ogen heeft. 8O

Kun je die niet iets verkleinen?

Verder wordt het een beauty (de kist).

jan.

Je hebt gelijk, Jan.
Voor de stipjes heb ik een 0,3 mm staaldraadje gebruikt - leek me wel goed, maar toch te groot.
Misschien probeer ik ze nog wat te verkleinen, maar misschien verpest ik de hele boel daarmee.
Aan de andere kant valt het in het 'echt' (niet uitvergroot) wel mee, dus ik ben nog in beraad.

He Picasso,

Mooi laten zitten zo hoor, ziet er perfekt uit! :thumbsup:
Je zult net zien dat het bij het bijwerken fout gaat en dan hang je...

Ralf

Wouter!

Eigenlijk zijn er twee 'dingen' aan de hand:
- het witte stipje is te groot, maar ook:
- het zit niet op de goede plek: teveel naar de zijkant. :?

De pupillen zijn wel mooi groot: dat ziet er altijd leuk uit. :)

(Overigens: de iris zou iets ronder kunnen, zonder die happen er uit; als een iriscopist dit zou zien, schrikt 'ie zich een hartverzakking . . .)

Maar voor de rest is de kop perfect: vooral de kleur van de huid vind ik erg goed geslaagd. :thumbsup:

Als je het laat zoals het is zul je mij er niet over horen. :nooo:

Succes.

jan.

Na de belettering gespoten te hebben, ben ik aan het weatheren geslagen en heb dmv een 'wash' een beetje 'viezigheid' aangebracht op naden e.d.

full

Met een dun penseeltje sterk verdunde verf (wash) aanbrengen.

full

Vervolgens met een doek daar weer 80% vanaf wrijven

full

En zo ziet de staart er nu uit.

full

Laatst bewerkt:
Hier kun je mooi zien dat, ook al doe je het heeeeeeeeeeeel licht, het voordat je het weet alweer teveel is. :?

Op het randje.

Less is more . . .

Maar mooi wordt 'ie wel! :P

Tot over twee weken.

jan.

Inderdaad is het snel te veel, maar ik denk dat het zo goed is (de foto vertekend een beetje).
Over twee weken zal je het zien!

Op foto's zie je het heel dichtbij allemaal en dan lijkt iets al snel te groot of te veel.

Ik vind het er in elk geval mooi uitzien, strak werk hoor WV!

Was ik toch bijna het Miles-logo vergeten :oops:
Omdat ik geen zin had om voor veel geld printbare decalvellen aan te schaffen ben ikzelf met een stukje low-tac en een mesje aan de slag gegaan.

spannend :|

full

't begint erop te lijken. Nog even met de kwast ertegen aan en dan zou het goed moeten zijn.

full

Laatst bewerkt:
Dan nog.. ik doe het hem in geen 100 jaar na, als je mij een poppetje laat tekenen krijg je nog zo'n ding met harken als handen en voeten..

Back