Bouwverslag: Multiplex Micro-Jet : Klaar!

op de eerste pagina, in het eerste berich heeft de Freak de post aangpast met de nieuwe update. ;)

Vind ik persoonlijk niet zo fijn...(maar kan er mee leven ;) )

Vind ik ook hoor
En dan wordt tenminste heel je bouw draadje gelezen.
En wordt er niet 100 keer hetzelfde gevraagt
Super handig

Die van mij komt van de legerdump. :P Ik heb dr wel et loepje afgesloopt, dat ding zat verschrikkelijk in de weg.

Freakazoid zei:
ja, ik vind die fotomodelbouw zooi dus helemaal niks... Moet ik mijn plaatjes weer dubbel gaan verkleinen, want met die belabberde 75kb limit kom ik natuurlijk nergens. En als ik dr postzegels van moet maken, dan kan ik de plaatjes net zo goed weg laten vind ik. :P

Als nieks server plat gaat, dan zien we wel weer verder. Als er een topic actief is met plaatjes van mij die niet meer werken, dan repareer ik ze wel. Maar dan heb ik tenminste nog mooie grote plaatjes. ;)
Je bent een ster in overdrijven, maar ik moet toch toegeven dat je wel een punt hebt. Ik heb het in de groep gegooid en de limieten zijn versoepelt. :D

Et gaat al de goeie richting op, maar 75% van mijn 800x600 pics zijn groter dan 100kb. ;) De grootste is zelfs 335kb. En ik save alles op 80% quality en geoptimaliseerd voor internet, dus ze zijn niet perse onnodig opgeblazen. :P

Ik mis nog de prophouder, prop, en accu.

Verder moet ik nogsteeds weten, kan ik die ESC wel zomaar opsluiten onder dat plastic kapje, of moet ik ergens een lucht happer regelen?

En dr was nog iemand die met de vraag kwam waarom ik voor de 6-15 gekozen heb, en niet de 6-13. Weet iemand et andwoord? :P

heb nergens last van.. heb hem gewoon onder dat kapje zitten.. je kan eventueel 3 diagonale strepen van 0,3*20mm uitsnijden ofzo aan bijde kanten voor koeling.

6-13 is voor Pylon racers van 300-500 gram. 140 watt.. 6-15 voor snelle modellen van 350-600 gram met 125 watt.. tjah.. kan beide lijkt me zo..

Zie :

typhoonspecs17hy.jpg

typhoonspecs25wd.jpg

Back