Sja eric, maf genoeg zijn de props in de winkel 5" , maar ze zijn op de meettafel 6" ! En ja idd de D rates iets omlaag helpt wel. Hij vliegt nu ok. Ben nog wel op zoek naar een goeie bril. HEb nu een BOX bril, maar das toch niet super....fatshark dominator oid...ik zoek nog ff iets op mplaats.
Ik was van tweekend weg, kwam vanochtend thuis, ligt er een doos in mn tuin. Van de buurman. "Ja jij bent toch van drones enzo ?" ...zn neefje was ook aan drone vliegen begonnen, maar had de hele boel na 200 crashes in een doos geflikkerd ;-) Weg ermee!
Dus... ik zeg bedankt buurman!. En wat hebben we in de doos ? Een Emax freestyle 2 die helemaal nix meer doet. 4 accu s 350 mah 2S, paar setjes propjes, en een drone met motorjes die helemaal vast zitten met modder.
Na wat schoonmaken, meten en pielemuizen...VTX is kapot. camera ook. Dus VTX verwijderd en camera ook, en FC opnieuw geflashed. En warempel. er zit leven in ! Net gevlogen...geinig, en wat een klein ding!!!!. Supersnel.
Dus ik zet er een eachine TX2 op voor video, en dan kunnen we er mee vliegen met bril. LOS gaat ook ok...maar dit ding is zo klein !!