Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
koppeling is los (jaimy heeft me geholpen)
er moet een andere koppeling op komen anders moeten er van die koppel stukjes op
en daar ben ik niet zo dol op.
had nog even gekeken maar er zat geen boutje is :bloos:
de motor zit weer in gebouwd in de boot en het ziet er ook wat geloofwaardiger uit
dat de 11cc. maar goed moet nog wel even een stukje dicht maken wat ik open had gemaakt voor de 11cc maar dat is gelukkig zo gedaan
sorrie voor het kwalitijd camera wilt niet altijd meewerken
motor zit nu vast op een stuk hout met daaronder 2 u profielen die met de trilrubbers
tengen de zijkant van de boot zitten.
Alles is wat meer in verhouding nu Heb je eigenlijk al een bocht en een pijpje voor je motor Nick?
Maak anders nog is een wat duidelijker foto van de motorophanging, als je de motor direct in hout hebt opgehangen lijkt me dat geen goed plan. Dus aluminium carter op hout geschroefd is niet goed
Wat Henk zegt, motor eerst op een aluminium hoekprofiel, dan trilrubbers en daarna op het hout van de boot. Als je hier eventueel nog een stukje hout nodig hebt om wat afstand op te vullen is dat niet zo'n probleem.
dan moet de ophanging nog even worden aangepast denk ik want hij zit nu: trilrubber/u-profiel alu/hout/motor
maar goed dat komt wel goed hoor
ik heb er ook een bocht en uitlaat bij gekregen maar de uitlaat is volgens mij een heli uitlaat. staat OS type 883 ik thuis nog een expansie uitlaat lichen maar die is voor een 2.5cc en niet een 3.5 weet niet of dat veel verschil maakt?