hey mensen, die props die jullie me aanraden, zouden goed zijn voor die motor, maar men lipos kunnen het niet aan, een 9x5 apc gaat nog prima, een 10x5 moet ik nog testen, maar een 11x5 trekt teveel amperage van men lipos, en hij slaat af po 3/4 gas, anders morgen die 10x5 testen, maar op 9x5 geeft hij al gruwelijk veel trust, trekt men acromaster verticaal omhoog op nog geen full throttle, en acro weegt denkik ne kilo 100 ofzo, dus voor de zwever moet ik niet meer trust hebben als het gewicht van de zwever (plusminus 200 gram eronder is wel het minimum voor mij

)
het moet ook geen hotliner zijn eh
@2f@st4u: inderdaad normaal zou ik geen dure motoren of lipos moeten hebben, maar ik zou graag men zwever het luchtuim inkrijgen met een motortje, hier waar ik woon zijn helemaal geen hellingen

en als eerste zwever is het ook handig moest ik bijvoorbeeld problemen zou krijgen
en wat een gelukzakken zijn jullie

morgen gaan vliegen op de caps, en nog eens het mooie franse oorlogs erfgoed gaan bezoeken!
leuk! kwou dat ik meekon, maarneen eh, eerst exames eh :lol:
@simendewulf: de as zijn diameter is 5mm, nu zit ik wel nog te kijken welke diameter ik moet nemen voor de spinner, best eerst motor inbouwen, dan kan ik het zien
ohw en weet iemand hoe ik simpel de motordomping kan te weten komen?
is daar een trucksken voor?
allesinds zorgen dat de as wat naar rechts staat, en horizontaal, maar men romp versmalt, dus hoe kan ik dat nu weten?
groeten!