jaja, vandaag eindelijk kunnen vliegen, en dat allemaal dankzij simendewulf (norbert)
afgesproken op mijn standaard vliegstek, en eerst nog wat moeten zagen en schuren voor de spinner en prop houder passend te maken, dan alles roeren getrimd en de uitslagen ingesteld.
eerst liet norbert zen filou vliegen, die hij na een tijdje weer moest laten landen door de regen

enkele minuten later ne de regen was de mijne aan de beurt, eerst hadden we de himax eens op volle toeren laten draaien, maar jezus, wat trekt dat man 8O
daarna, het veld op en laten gooien door norbert, de cobra ging lekker snel op hoogte (zeer snel eigenlijk, en dat met wind en regen

)
maar bleek dat de CG teveel naar voor lag, dus van deftig vliegen was niet echt sprake, ook mochten de uitslagen van de rolls wat hoger zijn, maar voor die enkele minuten airborne, kan ik zeggen dat de kist SUPER vliegt, de vleugels zijn sterk, en buigen niet echt door, nu maar wachten op een windstille dag, met wat zonneschijn en geen regen
nogmaals nen groten dank aan norbert voor de gratis proppelor, en voor mij te assisteren, fototjes van de rest van het kistje trek ik straks wel
greets!