update.
servo`s zitten erin
heb ook een schema van hoe ik mijn motor heb aan gesloten op de tank kan iemand dit beoordelen of het goed zit?
servo`s zijn van de week binnen gekomen daarvoor albatros uit belgie bedankt voor de zeer snelle service
bij deze:
de servo`s vind zelf dat ze netjes en degelijk in de kist zitten, heb ik tenminste wel een anders gezien bij sommige mensen.
ontvanger op zijn plek, komt nog schuim omheen. de antennes lopen door plastic buisjes zodat deze niet kunne beschadigen. en natuurlijk zitten ze in een hoek van 90 graden.
gelijk maar gekozen voor stale kwiklinks deze zijn op de stale kabels gesoldeerd.
schema van hoe mijn motor aangesloten zit.
vanuit de tank gaat een slang naar een tstuk deze gaat op zijn beurt naar de bovenkant van de cilinder en de carb.
overdruk zit op de uitlaat.
zit nog te twijfelen aan een snel tank systeem.
1.zit dit zo goed???
2.hoe moet ik de motor voor het eerste starten?als normaal?
3.speciale brandstof? heb nu 4takt brandstof met klotz
met startmotor?
4.hoe werkt bij gloeien heb vernomen dat dat moet bij dit blok.
alvast bedankt.
gr.
stephan
servo`s zitten erin
heb ook een schema van hoe ik mijn motor heb aan gesloten op de tank kan iemand dit beoordelen of het goed zit?
servo`s zijn van de week binnen gekomen daarvoor albatros uit belgie bedankt voor de zeer snelle service
bij deze:
de servo`s vind zelf dat ze netjes en degelijk in de kist zitten, heb ik tenminste wel een anders gezien bij sommige mensen.

ontvanger op zijn plek, komt nog schuim omheen. de antennes lopen door plastic buisjes zodat deze niet kunne beschadigen. en natuurlijk zitten ze in een hoek van 90 graden.

gelijk maar gekozen voor stale kwiklinks deze zijn op de stale kabels gesoldeerd.

schema van hoe mijn motor aangesloten zit.
vanuit de tank gaat een slang naar een tstuk deze gaat op zijn beurt naar de bovenkant van de cilinder en de carb.
overdruk zit op de uitlaat.
zit nog te twijfelen aan een snel tank systeem.
1.zit dit zo goed???
2.hoe moet ik de motor voor het eerste starten?als normaal?
3.speciale brandstof? heb nu 4takt brandstof met klotz
met startmotor?
4.hoe werkt bij gloeien heb vernomen dat dat moet bij dit blok.

alvast bedankt.
gr.
stephan