bouwverslag sig fourstar 40 UPDATE: nieuwe motor os 46 ax

vraagje: ga je de servo's ook upgraden, nu je grotere roeren hebt? Ik las ergens dat je standaard s3001 servo's hebt gebruikt tot nu toe. klopt?

Thx,

Freek

PS, ik begin binnenkort ook aan een 4 star 40 en daar kmen naar alle waarschijnlijkheid ook 4 s3001 servo's in.

blijven gewoon 3001 servo`s meer dan voldoende, heb echter ook nog 3010 liggen maar dit is een latere zorg.

richting komt wel 3010 op......

groetjes,

Thx! Misschien ga ik er nog wel een draadje over starten, hoewel er al zo veel 4 star 40 draadjes zijn waaronder deze, ik heb niet het idee nog iets toe te kunnen voegen :). Ik kijk nog wel even.

Freek

Thx! Misschien ga ik er nog wel een draadje over starten, hoewel er al zo veel 4 star 40 draadjes zijn waaronder deze, ik heb niet het idee nog iets toe te kunnen voegen :). Ik kijk nog wel even.

Freek

gewoon doen:)

hoe meer informatie hoe des te beter gezien het een zeer populaire starters kist is:)

groetjes,

Foto-78CSF6EN.jpg

Dat is wel een goed punt. Beetje promotie ook voor bouwpakketten/kits tussen het ARF geweld kan natuurlijk ook geen kwaad.

All right, ik hoop er binnen een week of 3 a 4 mee te kunnen beginnen.

Freek

Dat is wel een goed punt. Beetje promotie ook voor bouwpakketten/kits tussen het ARF geweld kan natuurlijk ook geen kwaad.

All right, ik hoop er binnen een week of 3 a 4 mee te kunnen beginnen.

Freek

Door naar bouwverslagen van anderen te kijken leer ik ook veel. Wellicht in dit geval niets meer van het model, maar wel hoe je dingen aanpakt.

Veel plezier ermee, het is best een leuk model om te bouwen.

Patrick

Door naar bouwverslagen van anderen te kijken leer ik ook veel. Wellicht in dit geval niets meer van het model, maar wel hoe je dingen aanpakt.

Veel plezier ermee, het is best een leuk model om te bouwen.

Patrick

Absoluut, ik vind het lezen van andere bouwverslagen zelf altijd smullen :). Thx verder.

Freek

weer een updatje:

roerhoorntje borgt gelijk een kant van het rudder...:
full

de de achterkant tot dusverren...:
full

groetjes,

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er weer top uit idd, ik zie dat je erg grote Kavan scharnieren gebruikt, misschien wel verstandig met je vergrote roeren.

Vraagje: hoe heb je de canopy gemaakt? Zo wil ik hem ook ongeveer uitvoeren bij mijn 4 star. Thx!

Freek

Ziet er weer top uit idd, ik zie dat je erg grote Kavan scharnieren gebruikt, misschien wel verstandig met je vergrote roeren.

Vraagje: hoe heb je de canopy gemaakt? Zo wil ik hem ook ongeveer uitvoeren bij mijn 4 star. Thx!

Freek

Scharnieren zijn gewoon de middelmaat van kavan. Gebruik ik standaard in al mijn kisten.......standaard zitten in de kit ca scharnieren waar trouwens ook niks mis mee is.

Cockpit maak je gewoon van de originelen. Alleen knip je hem dan anders uit....

Groetjes

Motor & servo`s zitten er ook weer mooi in nu alleen nog effe wachten op de orange ontvanger de gene die er eerst in zat heeft alweer een ander vliegtuigje gevonden:)

full

Het staartwiel........
full

groetjes,

en de onderkant totaal:)

full

nu gaan we aan de gang met de vleugel...worden er 2, 1 is de orginele die alleen over nieuw bespannen word en ook gelijk 2 servo`s krijgt.

andere is de aangepaste versie (korten, minden v-stelling, etc)

groetjes,

Back