Bouwverslag Smit Hunter(offshore uitvoering)

De Smit Rotterdam is de zelfde.
Het was de Smit Rotterdam van billing boats.Omdat ik zelf gevaren had op de Smit London.Heb ik hem de Smit London genoemt.

Ronaldp

@Ronaldp
He Ronald niet de zaak vern------------------------
he :roll:
ze noemen jou toch ook geen keesje :idea: :roll:
mvg
Frederik :D :D :D

afbeelding004mq2.jpg

afbeelding005rj6.jpg

afbeelding006ko3.jpg

Groetjes Ronald

Hoi Allemaal,

Even :offtopic:

@peter manders, klein foutje de Smit Enterprise en Smit Colombo zijn dezelfde sleper :D. Ze is gebouwd als Smit Enterprise en heeft zo een jaar of 10 rondgevaren, daarna kreeg ze een nieuwe naam; Smit Colombo. Een kleine 10 jaar later kreeg ze weer een nieuwe naam; Banckert.

Mooie foto trouwens :D .

En nu weer :ontopic:

Groetjes, Danny.

een vraagje ; is die hekrol van teflon of van een ander fluorethyleen ?

indien ja , dan denk ik dat het erg moeilijk te spuiten of schilderen gaat zijn meen ik eens gehoord te hebben

groeten

Ik kan het niet helemaal goed zien, maar zit de rol niet een beetje te hoog in de romp?
Volgens mij moet het middelste gedeelte van de rol (kleinste diameter) bijna gelijk liggen met het dek.

Hoi Adam,

Dat valt wel mee denk ik, kijk maar goed naar deze foto;

SMIT.HUNTER.12%20(1).jpg

Foto; Tugspotters

Het middelste gedeelte van de rol zit inderdaad bijna gelijk met het dek, maar het dek loopt daar ook iets omhoog (dat zat er voorheen nog niet).

Groetjes, Danny.

hoi

Ik vrees dat je het gat waar de rol ik komt moet vergroten..

maar een erg mooi project..

Groeten Justin

Hekrol lag er even los in om te kijken hoe het eruit kwam zien.De rol gaat gaat nog iets lager,maar in het echt stak deze ook boven het dek uit.Het achterdek hebben ze schuin op laten lopen in het echt.(een plaat schuin boven de andere plaat gelast)

Ronald

een plaat schuin boven de andere plaat gelast)
-----------------------------------------------------
Weet u hoe ze dat in de binnenvaart noemen dat schuin gelaste boven op het andere dek?
Dat noemen ze nu een KALFSDEK :roll:
mvg
Frederik :D :D

Ronaldp zei:
Hekrol lag er even los in om te kijken hoe het eruit kwam zien.De rol gaat gaat nog iets lager,maar in het echt stak deze ook boven het dek uit.Het achterdek hebben ze schuin op laten lopen in het echt.(een plaat schuin boven de andere plaat gelast)

Ronald

Hoe ben je aan die maten van de hekrol gekomen.
Heb wel eens gezien dat bij twee gelijke boten de rol verschillende diameters had.

ronald

zover ik zie op je foto's en weet zitten er geen fouten in hoor. een vraagje welke kleur combinatie ga de hunter geven. ben ik wel benieuwd naar

peter

in het dit geval zou ik kunnen zeggen wat zijn de echte smit kleuren. hij heeft in dienst van smit zoveel verschillende kleuren gekrege. maar ik den dat je bedoelt de rode onderkant met groen dek witte bovenbouw, blauw en geel.

Ja,je hebt gelijk.
Wodrt de uitvoering met de rode onderkant met groen dek witte bovenbouw, blauw en geel.

Ronald

Back