Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat denk ik niet. De boven ligger zit gesoldeerd aan de staanders en brengt het verband ik de crashrail.Adam, was het niet handiger geweest om de bovenste rail dan los te houden voor het spuiten of zit daar alles aan vast?
Ventilatiekokers zijn uit perspexplaat gemaakt van 6mm dik, met hier en daar een extra plaatje voor wat meer dikte waar nodig.Wat voor materiaal zijn je ventilatie kokers?
Zoals al eerder vermeld buig ik de leidingen van perspex met behulp van een verffohn. Uit hardboard heb ik buigmalletjes gemaakt waar het perspex zich perfect omheen laat buigen. Je moet alleen op sommige momenten even "vuurvaste" vingers hebben.En hoe buig je de leidingen, heb je daar ook zo'n mooie tool voor net als Leen?
Vind het toch fraaier als het straks in de kleur staat. Dit is leuk om het gebruik van de verschillende materialen te laten zien, maar strakjes met een verfje er op is toch uit eindelijk waar het om draait.jammer dat het gespoten wordt, zou het nog even zo laten voor meer a's en o's!![]()
Dat had ik gelezen ja maar ik had het ook niet over de perspex leidingenZoals al eerder vermeld buig ik de leidingen van perspex met behulp van een verffohn. Uit hardboard heb ik buigmalletjes gemaakt waar het perspex zich perfect omheen laat buigen.
Dat perspexplaat, lijm je dat met chloroform?Ventilatiekokers zijn uit perspexplaat gemaakt van 6mm dik, met hier en daar een extra plaatje voor wat meer dikte waar nodig.
Messingleidingen zijn maximaal rond 2mm tot rond 1mm. Deze buig ik gewoon met een puntbek tangetje.Meer over de messing leidingen, hoe buig je die? Is er een reden waarom je messing en perspex door elkaar gebruikt?
Ooit een flesje met perspexlijm gekocht bij Ru58. Ik weet niet of dat chloroform is, mag volgens mij niet meer verkocht worden toch?Dat perspexplaat, lijm je dat met chloroform?
Weet niet of wij weer op Goes staan??gaat ze weer mee naar Goes