Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mijn heerlijke dikke, niet voor dit werk geschikte maar wat doet het er toe acrylverf van maimeri. Ik schilder er mee het werkt fijn en ik weet dat het er wat ruw uitziet, maar het resultaat is sprekend alhoewel dus zeker niet glad. Je begint tegen rembrandt overigens ook niet over de ruwheid van zijn schilderij-oppervlakwat voor soort verf gebruik je?
groet Piet
nee, ik bouw een schip. Dus staat het hier prima. Ik bouw in jullie ogen onconventioneel, en dat zet anderen misschien aan tot denken en dat is inderdaad een hele kunst. Echter schilder ik het schip, zie bouwverslag, met de verf die ik wil. En daar wens ik geen commentaar over, dat deden we al bij mijn zelfgebouwde zwarte zee. Dus dat onderwerp is gesloten...Die zwate zee zit ook vol acrylverf. Dank u allen voor de morele steun, klaas, jouw mening is mij heel wat waard hoor. Overigens wordt mijn volgende schip, ja piet, nog een schip, weer niet varend en met acrylverf, weer een sleper dus jullie zijn nog niet van mij af. Ik vind het heerlijk dat bouwen.Roelof, je snapt het niet, ze geeft zelf aan dat ze het ziet als kunst, en het is knap wat ze doet maar het hoort in een andere topic thuis.
groet Piet