bouwverslag smit(wijs) rotterdam

Discussie in 'Foto-Album' gestart door kor van Essen, 16 sep 2003.

  1. Hannibal

    Hannibal Guest

    Ziet er goed uit Kor/Sjonnie
     
  2. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.632
    Locatie:
    Betuwe
    kleine mennekes met kleine handjes hé.... :wink:
     
  3. vandaag het begin aan de draaiende kraan gemaakt. Het is me gelukt dat die nu draait met behulp van een miniservo.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    In het onderaanzicht is de servo te zien die met behulp van een heveltje de kraan(nu nog die koperen buis) aanstuurd. Volgende: sleeplier...
     
  4. Vanaf nu alleen nog maar mooie foto's!!! Pa heeft met zn nieuwe speeltje foto's voor me gemaakt van de smit en smitwijs rotterdam. [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. sinds een maandje ben ik ook aan het stoeien met html, en heb een site in elkaar gezet over de smitwijs rotterdam. Onderaan mn handtekening staat de link. Hij is nog in aanbouw, maar het grootste deel werkt al. (en let nog even niet op spelling AUB :? )
     
  6. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk

    :( hopen dat de site weer snel terug is ik wil wel wat foto's zien :D
     
  7. Droopy'ke

    Droopy'ke verslagschrijvers

    Lid geworden:
    21 apr 2003
    Berichten:
    3.491
    Locatie:
    Vlaanderen
    Rode kruisjes in witte vlakjes... leuk...

    Droopy
     
  8. ik weet het....ik kon er net weer op. maar ik zoek nog een goede site. dit is alleen even proeven en proberen hoe dat nu allemaal gaat. sorry
     
  9. Droopy'ke

    Droopy'ke verslagschrijvers

    Lid geworden:
    21 apr 2003
    Berichten:
    3.491
    Locatie:
    Vlaanderen
    Hoi Kor,

    Die rode kruisjes in witte vlakjes welke ik bedoel zijn wel deze welke ik hier nu op het modelbouwforum zie. :(

    Ik ben bezig met het verkennen van jouw site en tot zover kan ik maar één ding zeggen: SUPER KNAP GEDAAN! :D

    Groetjes,

    Droopy
     
  10. ik word echt stapelgek...elk uur is die er een kwartiertje en dan moet ik weer drie kwartier wachten....iemand een idee waar ik hem (het liefst gratis) op kan overzetten????en met een beetje groter data transfer per maand(of hoe dat ook heet)
     
  11. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    www.lycos.nl die is aardig goed kwa hosting en als je er gewoon een website op zet met een paar plaatjes dat blijft ie er ook wel staan. En volgens mij is er geen data limiet bij lycos. alleen last van die reclame balken :S
     
  12. RiLe

    RiLe Guest

    kijk eens op www.phpbb.nl dat is een site voor phpbb forums... zoals deze.... zoek daar met het trefwoord gratis host en je vind rijen met hele goeie dingen... mocht het niet lukken stuur dan maar een prive berichtje naar RiLe... RiLe is me gebruikersnaam op phpbb.nl en hier
    Groeten Rick
     
  13. No1Uno

    No1Uno Guest

    Cor,

    Ik heb net voor dit topic even snel een handleiding van Lycos geschreven.
    Lycos werkt goed. 1 sponsor banner, maar die wordt kleiner na een paar seconden.

    Marco.
     
  14. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Kor, aan de eigenschappen van de foto's kan ik zien dat je voor de thumbnails de orginele foto's gebruikt, niet doen, kost heeeel erg veel onnodig data verkeer.
     
  15. http://members.lycos.nl/modelbouwgallery//displayimage.php?pos=-21
    hier de inhoud van het model van johnny. met deze elektronika kan er gevaren worden. Dit is dus nog maar voor 2 functies, die van mij krijgt er minstens 6...dit hebben we er vorige week in gezet. Ik heb in de tussentijd ook al weer aardig wat gedaan, foto's volgen nog...

    ps: ik zie net dat ik hem onder de verkeerde kop heb geupload...volgens mij was johnny niet van plan deze onder water te laten varen...
     
  16. AlexH

    AlexH

    Lid geworden:
    19 aug 2002
    Berichten:
    1.095
    Locatie:
    Groningen
    Dat wordt server-sided al verkleind en stuurt alleen de kleine door naar de browser :) Oh wacht..'t is HTML :oops: Gheh, ja je hebt gelijk Niek :)
     
  17. ik weet het mensen. Ik zal ze verkleinen, al is dat niet echt het leukste werkje wat ik kan verzinnen...dan moet ik al die namen van de foto's ook veranderen in het scherm waar je de verkleinde versie ziet... :(
     
  18. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    als je windows Xp heb heb download de power tools selecteer je foto's die je wil verkleinen en dan zeggen welke maat ze moeten hebben dan veranderd ie ook gelijk de namen.
     
  19. geen xp...het verkleinen van de foto's is geen probleem, alleen het wijzigen van de namen is even een avondje werk. Maar ik heb vakantie dus het moet wel lukken denk ik zo.
     

Deel Deze Pagina