bouwverslag smit(wijs) rotterdam

• Topicstarter Topicstarter kor van Essen
  • Startdatum Startdatum
vandaag het begin aan de draaiende kraan gemaakt. Het is me gelukt dat die nu draait met behulp van een miniservo.
afb409.jpg

afb411.jpg

afb412.jpg

In het onderaanzicht is de servo te zien die met behulp van een heveltje de kraan(nu nog die koperen buis) aanstuurd. Volgende: sleeplier...

Vanaf nu alleen nog maar mooie foto's!!! Pa heeft met zn nieuwe speeltje foto's voor me gemaakt van de smit en smitwijs rotterdam.
afb603.jpg

afb604.jpg

afb605.jpg

afb606.jpg

afb607.jpg

afb608.jpg

afb609.jpg

sinds een maandje ben ik ook aan het stoeien met html, en heb een site in elkaar gezet over de smitwijs rotterdam. Onderaan mn handtekening staat de link. Hij is nog in aanbouw, maar het grootste deel werkt al. (en let nog even niet op spelling AUB :? )

ik weet het....ik kon er net weer op. maar ik zoek nog een goede site. dit is alleen even proeven en proberen hoe dat nu allemaal gaat. sorry

Hoi Kor,

Die rode kruisjes in witte vlakjes welke ik bedoel zijn wel deze welke ik hier nu op het modelbouwforum zie. :(

Ik ben bezig met het verkennen van jouw site en tot zover kan ik maar één ding zeggen: SUPER KNAP GEDAAN! :D

Groetjes,

Droopy

ik word echt stapelgek...elk uur is die er een kwartiertje en dan moet ik weer drie kwartier wachten....iemand een idee waar ik hem (het liefst gratis) op kan overzetten????en met een beetje groter data transfer per maand(of hoe dat ook heet)

www.lycos.nl die is aardig goed kwa hosting en als je er gewoon een website op zet met een paar plaatjes dat blijft ie er ook wel staan. En volgens mij is er geen data limiet bij lycos. alleen last van die reclame balken :S

kijk eens op www.phpbb.nl dat is een site voor phpbb forums... zoals deze.... zoek daar met het trefwoord gratis host en je vind rijen met hele goeie dingen... mocht het niet lukken stuur dan maar een prive berichtje naar RiLe... RiLe is me gebruikersnaam op phpbb.nl en hier
Groeten Rick

Cor,

Ik heb net voor dit topic even snel een handleiding van Lycos geschreven.
Lycos werkt goed. 1 sponsor banner, maar die wordt kleiner na een paar seconden.

Marco.

Kor, aan de eigenschappen van de foto's kan ik zien dat je voor de thumbnails de orginele foto's gebruikt, niet doen, kost heeeel erg veel onnodig data verkeer.

http://members.lycos.nl/modelbouwgallery//displayimage.php?pos=-21
hier de inhoud van het model van johnny. met deze elektronika kan er gevaren worden. Dit is dus nog maar voor 2 functies, die van mij krijgt er minstens 6...dit hebben we er vorige week in gezet. Ik heb in de tussentijd ook al weer aardig wat gedaan, foto's volgen nog...

ps: ik zie net dat ik hem onder de verkeerde kop heb geupload...volgens mij was johnny niet van plan deze onder water te laten varen...

Niek zei:
Kor, aan de eigenschappen van de foto's kan ik zien dat je voor de thumbnails de orginele foto's gebruikt, niet doen, kost heeeel erg veel onnodig data verkeer.

Dat wordt server-sided al verkleind en stuurt alleen de kleine door naar de browser :) Oh wacht..'t is HTML :oops: Gheh, ja je hebt gelijk Niek :)

ik weet het mensen. Ik zal ze verkleinen, al is dat niet echt het leukste werkje wat ik kan verzinnen...dan moet ik al die namen van de foto's ook veranderen in het scherm waar je de verkleinde versie ziet... :(

als je windows Xp heb heb download de power tools selecteer je foto's die je wil verkleinen en dan zeggen welke maat ze moeten hebben dan veranderd ie ook gelijk de namen.

geen xp...het verkleinen van de foto's is geen probleem, alleen het wijzigen van de namen is even een avondje werk. Maar ik heb vakantie dus het moet wel lukken denk ik zo.

Back