Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi groenenberg,Beetje vuller en een schuurbeurtje Johan. Succes verder met je boot.Wat Voor Klein bandschuurmachientje gebruik je en is deze ook in te klemmen in een houder?
Dat inklemmen wat je vraagt heb ik zelf nog niet gedaan. Maar je zou de smalle schuurmachine met het handvat voorzichtig kunnen klemmen tussen de bankschroef en kleine onderdelen kunnen bewerken. Alleen ik kies daar niet voor. Waarom wil je deze klemmen?Beetje vuller en een schuurbeurtje Johan. Succes verder met je boot.Wat Voor Klein bandschuurmachientje gebruik je en is deze ook in te klemmen in een houder?
Gelukkig is dat tot nu toe nog gelukt.. maar je hebt gelijk.. met de hand gaat het wel beter...Wees maar voorzichtig Johan, met al die machines... Ik doe het nog steeds "old school" met de hand, dan heb je veel meer controle en.... vaak minder schade![]()
Bedankt voor je advies.. zou 1 zo'n potje (15ml) genoeg zijn voor zo'n schip?Ik heb Frans-Blauw gebruikt van Admiralty Paints. Zonder meer goeie kwaliteit verf op waterbasis, die ik al jaren gebruik voor mijn modellen.
Tja Johan, vooruit zien is regeren..........Achteraf gezien weer iets doms van de handleiding. En ook van mezelf... ( omdat ik niet goed vooruit gekeken heb in de handleiding.. )
Ik had natuurlijk eerst moeten schilderen en vervolgens de decoratie erop moeten lijmen.
En een gewaarschuwd man telt voor twee zeggen ze ookVraagje over de kleuren. Wanneer je naar het DeA pakket kijkt is er nogal wat in o.a. donkerblauw geverfd. Zo ook de schotten waarop de messing delen zitten. Wordt daar in jouw pakket niet over gesproken?