Bouwverslag Spansk Galeon Billing Boats 463

De beloofde foto. (En nee dit is geen fotosjop) de andere kant moet nog. heb ook nog niet alle ornamenten gesneden. moet er nog een stuk of 10.
Ook heb ik de ornamenten nog niet geschilderd, alleen blanke lak mat.

IMG_0017.JPG

Wat vinden jullie van dit patroontje, het is een rank met bladeren

blad.jpg

ik moet ook rekening houden dat ik het met de hand moet uitsnijden, teveel krullen en tierelantijntjes wordt een kriem

ook mooi. Maak je dit zelf?
gedeeltelijk. Haal een voorbeeld van internet en dat teken ik dan in fotoshop over. De originelen hebben meestal te weinig pixels en zijn soms van slechte kwaliteit. Of ik haal er een klein gedeelte uit en maak hem dan zo zodat het als puzzel in elkaar past. Deze zijn 3 delen die samengevoegd zijn.

Ik blijf niet reageren want ik zie elke dag een ander uiterlijk;)
Maar.... Ja.... het wordt zeker elke keer mooier Stephan.
Je hebt al heel wat gedurfde creaties laten zien. Maar dit gaat in verhouding de juiste kant op wat mij betreft.
Ik moet eerlijk zeggen toen ik je fotoshop creaties zag, die voorbij gekomen zijn, ik wel eens dacht.... phoe wat gaat dit dan toch worden:)

Ik blijf niet reageren want ik zie elke dag een ander uiterlijk;)
Maar.... Ja.... het wordt zeker elke keer mooier Stephan.
Je hebt al heel wat gedurfde creaties laten zien. Maar dit gaat in verhouding de juiste kant op wat mij betreft.
Ik moet eerlijk zeggen toen ik je fotoshop creaties zag, die voorbij gekomen zijn, ik wel eens dacht.... phoe wat gaat dit dan toch worden:)
Daar zijn die fotoshop creaties juist voor bedoeld. Je kan zo een tijdje kijken naar iets dat het misschien wordt of juist niet.

denk dat het verdomd moeilijk is om hier een patroon voor te vinden ik zou er niet aan willen beginnen hoor ik zit soms dagen te denken welke kleur ik een stuk hout wil geven en als het er dan opstaat ga ik er weer over omdat ik het niet goed vind.
dus alle respect voor wat je hier uit je toverhoed haalt hoor

Even met fotosjop bezig geweest en nu begint het er steeds meer op te lijken dat het echt de goede kant opgaat.
Wel nog aan het twijfelen, daarom 2 verschillende om er een tijdje naar te kunnen kijken. Het patroon wordt doorgetrokken naar het kasteel overigens.

proef001.jpg

deze is moeilijk omdat het uitsnijden heel voorzichtig moet in verband met de smalle randjes

proef001a.jpg

deze is makkelijker

Back