TIMBERWOLF
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja daar lijkt het inderdaad op. Toch zie je dit soort vormen terug op dit soort schepen. Maar heb er ook mijn bedenkingen bij, ook omdat het in vakken verdeeld is. Ik zou de vakken dan moeten weghalen en er 1 geheel van moeten maken en dan verschillende banen over de zijkant creëren met verschillende patronen.Vroeger hadden wij zo'n spel op school, daar moest je vragen goed beantwoorden of blokjes goed leggen of zo. En als je het dan omdraaide had je zulke figuren liggen.
Ik weet het niet Stephan - die driehoeken komen mij wat simplistisch over...
Ja die ken ik goed, volg hem al een hele tijd. Hij maakt er echt iets moois van. Ook die gordijnen langs de balustrade zijn apart. Maar die versieringen neigen naar dat flemish galleon van post #1207Mooi Ship Stephan!
Ken je dit verslag al ("https://shipsofscale.com/sosforums/threads/spanish-galleon-xvii-galeon-del-azogue.2700/page-27")
Misschien een idee over versiering?
Daar was ik ook al achter. Ik kan ook het papier met behulp van blanke lak erop plakken en dan 1 keer schilderen. Ik moet dat ook uit proberen.misschien kan je al de versiering op mat stikker papier laten uit ( lazeren ) het dan zelf kleuren en er op plakken.
er zijn genoeg mensen die dit voor hun hobby doen voor verjaardagskaarten enzo en misschien woont er wel iemand in je buurt die daar voor kan zorgen.
ik ben bang dat je op het noten gaat beginnen schilderen dat je er misschien 5 keer moet overgaan eer je een juiste kleur krijgt en dan gaat het een prosboel worden.
het is maar een idee misschien kan je er iets mee en anders doe je gewoon rustig door
Dat is in China verkrijgbaar. Je moet het na het printen met blanke lak inspuiten. zodat je het kan losweken en de printerinkt niet in het water oplost. Daar heb je dus geen speciale apparatuur voor nodig.je kan ook decal papier gebruiken het geen ze gebruiken op plastic modelbouw die kan je direct in kleur laten uitprinten.
je moet natuurlijk wel iemand kennen die dit kan maar je kennis kan dat misschien wel.
bedankt Marcus.That is an amazing looking ship. So far you have done an excellent job building it.