Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zeker niet klaas. Ik ben blij met alle kritiek, nou.... alle kritiek? Maar die van jou is altijd opbouwend. En ja, die latjes bij de poorten zijn op 45 graden afgesneden. Al met al vind ik het allemaal erg priegelig en zo van dichtbij gefotodingest oogt het grof en lelijk. Van een afstand ziet het er goed uit! Voor mijn doen zeker. En nee, ik wil niet snel. Ik heb alle snelheid overboord gegooid, en heb sommige dingen al zelfs overgedaan...En je niet laten ontmoedigen door deze oude man. Gr. Klaas.
klaas kaa, klaas, sinterklaas, allemaal uiterst behulpzaam...Ga vooral zo door en blijf leren van alle problemen die je tegen komt, maar blijf er vooral van genieten. En met hulp van al die Klazen hier, komt dat vast goed.
Zo die Marijke gaat echt als een speer.
gniffel, een paar pleisters, een flinke brandwond van het stomen en een platte duim van tussen de tang later wel ja.....Voor je met je ogen knippert is ie klaar![]()
gouden tip! Ja hoor, wordt wel degelijk wat. Kijk nou eens naar deze korvijnnagel! 3 mm groot, 0,3 mm dik. Ik dacht die is van plastic, maar heb er twee stukgebroken. Ze zijn van houtGaat best wel iets worden toch? Knijp 2 mm van de davits op het eind plat en boor daar een gaatje in om de blokken op te hangen. Daarna rond het gaatje netjes afronden. Gr. Klaas