Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja op mijn tekening ookDit is de eerst foto waarbij de verschansing dicht is, op alle andere foto's die ik heb gezien is het een reling.
Vriendelijke groet,
Jaap Smith
Ik ben tevreden zoals het nu is,en of die iets meer of minder stroom verbruikt zal mij worst zijn ,accu is groot genoegBij het uitlijnen kan je goed je gehoor gebruiken, halve kracht vooruit en motor verplaatsen tot minimum geluid.
Idem stroom meten bij vrijloop , zo laag mogelijk
Succes
Het loopt lekker rustig ,zonder rare geluiden ,en de as zit nog niet vast,loopt langzaam ookheel mooi en sterker dan ik dacht ,wou proberen hem tegen te houden nou vergeet het maar,en varen ? Mischien 1a2 keer,het gaat mij om het bouwenHet gaat niet over stroom verbruik , maar alle middelen gebruiken om max uit te lijnen en slijtage te voorkomen van lagers en kruis koppeling.
Beetje lomp vind ik ,maar de accessoires maken het mooi,net als een vrouw.Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit.
Vriendelijke groet,
Jaap Smith
Beetje lomp vind ik ,maar de accessoires maken het mooi, ............
Ja dat is wel het mooie ervanToen zat er nog zeeg in een schip en gaf dat karakter. Gr. Klaas.