Ben benieuwd naar de foto's.
Heb ik het goed begrepen dat jij jouw Flappie Pro laat bouwen, of bedoel je het bouwpakket wat volgende week klaar is?
Mijn Flappie Pro is intussen al een paar uurtjes met de Graupner MC-32 HoTT gevlogen worden.
Alles vliegt nog steeds perfect.
Ik vlieg zeker niet beter met de nieuwe zender, maar ik heb het gevoel dat alles makkelijker is, vooral het programmeren en de fijn-tuning gaan (voor mij) veel makkelijker.
Wel heb ik een lichte speling op het zijroer.
Het gaatje van de servoarm waar het "bevestigingsdraadje" inhangt is een beetje "uitgeschuurd" en dat heeft dus een lichte speling.
Dat ga ik van de winter verbeteren met een CFK staafje en een kogelkop.
Ik ben nog steeds heel erg tevreden met de Super AVA Pro 4 Flaps.
Het vliegen is heel rust gevend en werkt ontspannend.
Een echte Floater.
Groetjes,
Jordy
Heb ik het goed begrepen dat jij jouw Flappie Pro laat bouwen, of bedoel je het bouwpakket wat volgende week klaar is?
Mijn Flappie Pro is intussen al een paar uurtjes met de Graupner MC-32 HoTT gevlogen worden.
Alles vliegt nog steeds perfect.
Ik vlieg zeker niet beter met de nieuwe zender, maar ik heb het gevoel dat alles makkelijker is, vooral het programmeren en de fijn-tuning gaan (voor mij) veel makkelijker.
Wel heb ik een lichte speling op het zijroer.
Het gaatje van de servoarm waar het "bevestigingsdraadje" inhangt is een beetje "uitgeschuurd" en dat heeft dus een lichte speling.
Dat ga ik van de winter verbeteren met een CFK staafje en een kogelkop.
Ik ben nog steeds heel erg tevreden met de Super AVA Pro 4 Flaps.
Het vliegen is heel rust gevend en werkt ontspannend.
Een echte Floater.
Groetjes,
Jordy