Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Laat ik het zo zeggen, de tigers zijn niet te vergelijken met de AXI's. Ik heb de AXI's in mijn handen gehad en in actie gezien en dat is een klasse appart. De afwerking, de montage en natuurlijk de performance zijn bizar.
@ EdAkker, ik heb dezelfde ervaring. AXI is mooi, veel power, goed gebalanceerd, maar dat zijn de T-motors ook. AXI's die ik had waren ook zuipbakken, 6S 16.000 mah op na een kwartiertje vliegen.
Is wel een net frame overigens, alleen onhandig dat ze de systeemplaat ( waar de electronica op moet) geperforeerd hebben, daardoor is plaatsing een stuk lastiger.
Nou ik wil er geen vliegende kerstboom van maken maar wellicht twee kleine ledjes om goed links / rechts op hoogte te kunnen onderscheiden. Wie weet een bescheiden oplossing?
Ik zit tevens nog even te sleutelen aan de onderwaarde van de failsave in de naza. Ik vind het toch wel handig als hij een soort van waarschuwing geeft waarin nog tijd gen oeg is om zelf te landen op een plek naar wens :wink:.
echt voltage protection uitzetten, je wil niet dat ie ergens zomaar gaat landen omdat ie denkt dat de lipo leeg is , en go home is geen optie in de software. gewoon ruim binnen de marges blijven gaat je lipo ook veel langer mee