Bouwverslag T-33

Oehoe, bij jouw zit het probleem dus meer in de breedte dan in de lengte ;-)

Die hoogte is wel jammer dat slokt heel wat ruimte op, eens kijken wat ik daar mee kan.
Neem echter wel aan dat het kielvlak er vrij makkelijk af kan? net als bij de L-39.

Laatst bewerkt:
@ Berto
Gaat helemaal goedkomen ;).

Ik moet volgens mij een beetje doorbouwen als ik dit zo zie :D!
[URL="
T 33 Demo - YouTube[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Wil je stoppen met zulke filmpjes te plaatsen, vindt dat we de winter maar over moeten slaan ;-)

Mooi he, kist wordt zo gracieus gevlogen, zo hoort het :yes:

@Berto
Mooi he!

Vandaag weer de hele dag bezig geweest met de T33, had een heleboel willen doen maar helaas:mad: het luchtsysteem zat weer is tegen @#$%^&!

Eerst naar Dickie geweest lucht schakelaars maken, toen samen naar Henk van Harten daar uiteindelijk de goede O-ringetjes gevonden van het goede soort rubber;). Bedankt nog Henk!!

Thuis aangekomen luchtschakelaars aangesloten lekte gelukkig niet meer JOEPIE eindelijk klaar.......... pSSSSSSSSSSSSSS (niet dus)
Na een hoop gekloot alle cillinders er maar uit gehaald werken appart allemaal perfect en dan maar alle slangen vervangen cilinders er weer los aangehangen werkt nog steeds perfect:D. Alles aangesloten op de deuren LEKT ER #$%^&@ lucht dwars door een van de cillinders heen. Dus als ik druk op de slang voor alle deuren open zet kwam er weer via de slang voor de deuren dicht weer uit:shock:. En dit is dus de boos doener, als je hier ook maar iets aan het zuigertje wrikt loopt de lucht er dus dwars door heen.

Waar kan je van deze soort cilinders bestellen?
Foto-S7ICHPBX.jpg

Dat was hem weer voor vandaag!
:bye:

Ah, het duurt een dag maar dan heb je de oorzaak.

Tja, check onze site even, de aansluitingen zijn iets anders qua opbouw maar dat zijn ook Fei Bao cilinders.
Even de juiste maat aanklikken en klaar ;-)

Denk dat het nummer 1 is, de aangegeven maten is van bevestigingsgat tot ball link oog.

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt:
Hey, pssssssst :lol:, leuk he pneumatiek.

Ondanks de ergernis en gedane moeite is het ook weer positief dat je uiteindelijk de boosdoener hebt gevonden.

Ziet er allemaal goed uit verder, ben reuze benieuwd strakkies.

Bouw ze.

Mischa

Ben morgenavond zelf ook op de zaak en zal hem eerst even voor je testen ;-)

Kijk dat heb ik nodig Berto!!
Kdenk als ik nou weer zo'n lekkende cilinder in me handen krijg dat er wat gaat ontploffen :p!

Je handcompressor doet het weer nieuwe klep moeten maken METAAL!!
En ik zeg het vanmiddag nog, neem die cilinders mee ik heb ze getest en dicht.
alleen ik geef geen garantie

full

neem d o ringen mee ga zelf wel cilinders maken......made in holland;););)

neem d o ringen mee ga zelf wel cilinders maken......made in holland;););)
Is uiteindelijk wel het beste.....made inholland! :cool: Soms koop ik ze ook wel eens om wat tijd te besparen, maar na een hoop elende en gevloek gooi ik er ook geregeld de prullenbak en ga zelf maar weer aan de slag.

Lekker bezig Leon!

Grt,
Gerld

Je handcompressor doet het weer nieuwe klep moeten maken METAAL!!
En ik zeg het vanmiddag nog, neem die cilinders mee ik heb ze getest en dicht.
alleen ik geef geen garantie

full

Hey Dick,

Je hebt je gouden vingertjes weer eens de vrijheid gegeven zie ik.
Misschien ligt dit aan mij maar is het niet beter om de lucht aansluiting bij het scharnierpunt van de cilinder 90 of 180 graden te draaien?
Heb je meer vrijheid voor inbouw.

Hey Dick,

Misschien ligt dit aan mij maar is het niet beter om de lucht aansluiting bij het scharnierpunt van de cilinder 90 of 180 graden te draaien?

klopt ze vingers waren vrij en toen zat hij pardoes aan de buurvrouw
en dacht aan cilinders :oops:

:banana::banana::banana::banana::banana:

Hey Dick,

Zo worden ze afgeleverd door honky tonky, die van mij worden iets netter hoop ik,kom net van Henk af die zou de seals bestellen.
volgende week metaal bestellen,dan kunnen we beginnen,met het vervangen van de luchtcilinders in de T33.

En Henk foei toch.

Back