Bouwverslag T-33

De tanks een plekje gegeven. Hoe ik deze ga vast zetten weet ik nog niet zal wel lijmen worden?!

Ik zou proberen te voorkomen dat je ze vast moet lijmen, kan je worst nighmare worden mocht je ooit een lekkage krijgen........

Zo te zien zitten ze al een heel eind vast als je ducting er tussen komt? Misschien verder nog wat klem zetten met rubber of zoiets, of anders op plek houden met klitteband, hoefd geen rocket science te zijn hoor. :D

Grtz,
Gerald

Mhh, vastlijmen zou ook niet mijn ding zijn.

Stukje Velcro hier of daar? Ze lijken nu al aardig vastgeklemd te zitten.

Damn je gaat weer hard man, heeft Dick je weer even "aangespoord" ;-)

Grt.
Berto.

Tanks wellicht vastzetten met grote ty-wraps? Je kan op de huid een blokje lijmen waar de ty-wrap, of klitteband, onderdoor gaat.

Kijk dat zijn goeie tips Merci:thumbsup:!!!
Ik ga vanavond is kijken hoe we de klitteband gaan bevestigen.
Hehehe het mooie is ik heb al die troep gewoon liggen dat ik daar niet eerder opgekomen ben ;)!

die van mij is harstike schaal Leon,net binnen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je naar de foto's kijkt die ik je gestuurd hebt zie je hoe ik de UHT heb verankerd.
Principe werk natuurlijk ook voor jouw tanks.

Hey Mischa ik heb de foto's bekeken.

Vanvond weer het een en ander gedaan.
Heb de tanks met behulp van klitteband verankerd gaan geen kant meer op en zitten muurvast:
Foto-B4FNXUZ8.jpg

Foto-AKA8EBEO.jpg

Ook de luchtcillinder van de wieldeur voor gemaakt nieuw nippeltje in gesoldeert:
(getest tot 12bar!! en luchtdicht:-P)
Foto-CZ687ZXH.jpg

En het eerste setje luchttanks gelijmd in de romp:
Foto-RXXE6SBI.jpg

Laatst bewerkt:
Hi Henky

Ziet er netjes uit hoor, heel mooi. :p

Bij ons op de club in DE vliegt er ook iemand met een T33 van FB deze had naar zijn zeggen veel problemen om op het juiste zwaartepunt uitekomen.

Ik meen me te herinneren dat deze alles zoveel mogelijk naar voren had ingebouwd en nog extra gewicht in de neus te moeten plaatsen.

Groetjes,
Kim

En Henk ik was vandaag een stukje aan het rijden in Zwolle kom ik dit tegen! Na apers :p!!
Foto-UV4NKFET.jpg

Dit was hem weer voor vandaag!
Tot de volgende keer!!
:proost:​

kijk , dat is "mijn" jet hahahaha
ik werk daar en we hebben binnen nog een f104 starfighter en een f16 staan.

Laatst bewerkt:
Gaan we zeker een keer doen ekonining!

Vandaag een tijdje bezig geweest met het lucht systeem @#$%^^&**!!!
Van het ene op het andere moment lekt ie en dan een tijdje weer niet en dan weer wel zonder dat je wat doet :mad:. Vanvond of morgen avond maar is kijken waar dat in zit, ik verwacht een van de luchtschakelaartjes.

Grt Leon

ik verwacht een van de luchtschakelaartjes.
Soms lekken de luchtschakelaars als je niet 100% de goede stand hebt.

Dan is helemaal open of helemaal dicht net teveel en is 1/10 mm voor het maximum beter en luchtdichter.

Zijn dit trouwens die rechthoekige blokjes? zo ja dan zou ik di eruit tossen en andere aanschaffen.
Die lekken al als je er naar wijst.

Back