Na jaren niets te hebben gedaan met modelbouw begon het toch weer aardig te kriebelen. Na dit forum te hebben gevonden en hier en daar wat vragen te hebben gesteld kwam ik uit op het volgende Chassis: Tamiya Ferrari 458 Challenge op TT-02 Chassis. Ik heb daarnaast nog wat andere onderdelen (zie lijstje) gekocht zodat ik het chassis en body gelijk af kan gaan maken.
Ik heb bij www.haertle.de de volgende dingen gekocht:
- TAMIYA 58560 - TT-02 Ferrari 458 Challenge 1:10 RC Bausatz
- TAMIYA PS-31 - Rauch transparent Lexanfarbe Spray # 86031
- TAMIYA PS-34 - bright red Lexanfarbe Spray # 86034
- CARSON 500904055 - Kugellagersatz für Tamiya TT-02 (16)
- TAMIYA 53983 - 28 Turn Tuning Elektromotor brushed
- CARSON 500013305 - Lexanschere preisgünstig
Ik heb bewust nog geen spare parts aangeschaft omdat ik hoogst waarschijnlijk een keer de hele kit ga bestellen met blauwe aluminium parts: Yeah Racing Alu Tuningpaket / Conversion Kit für TT-02 (blau)
Ik wil wel z.s.m. nog wel een zender, ontvanger ed. aanschaffen en daarvoor heb ik dit topic geopend: advies-nodig-zender-ontvanger-servo-enz
Daarnaast wil ik ook nog 2 LiPo's en een goede lader aanschaffen en t.z.t. dan voor een brushless motor gaan met regelaar en daarvoor heb ik dit lijstje samengesteld op HobbyKing:
1x Turnigy TrackStar Waterproof 1/10 Brushless Power System 4000KV/80A
1x Turnigy TrackStar ESC Programing Card
2x ZIPPY Flightmax 4000mAh 2S1P 25C Car Lipoly (ROAR APPROVED)
1x IMAX B6-AC Charger/Discharger 1-6 Cells (GENUINE)
1x Lipoly Charge Bag 23 x 30cm
Alle lijstjes schaf ik denk ik in de loop der weken aan. De brushless motor en regelaar ga ik ook gelijk aanschaffen maar ik ga eerst even met de snellere Tamiya motor rijden en t.z.t. rustig de brushless motor en regelaar inbouwen. Ik had de Tamiya motor al besteld voordat ik besloten had om brushless te gaan.
Mochten jullie nog vragen, tips of opmerkingen hebben dan hoor ik ze natuurlijk graag
Ik heb bij www.haertle.de de volgende dingen gekocht:
- TAMIYA 58560 - TT-02 Ferrari 458 Challenge 1:10 RC Bausatz
- TAMIYA PS-31 - Rauch transparent Lexanfarbe Spray # 86031
- TAMIYA PS-34 - bright red Lexanfarbe Spray # 86034
- CARSON 500904055 - Kugellagersatz für Tamiya TT-02 (16)
- TAMIYA 53983 - 28 Turn Tuning Elektromotor brushed
- CARSON 500013305 - Lexanschere preisgünstig
Ik heb bewust nog geen spare parts aangeschaft omdat ik hoogst waarschijnlijk een keer de hele kit ga bestellen met blauwe aluminium parts: Yeah Racing Alu Tuningpaket / Conversion Kit für TT-02 (blau)
Ik wil wel z.s.m. nog wel een zender, ontvanger ed. aanschaffen en daarvoor heb ik dit topic geopend: advies-nodig-zender-ontvanger-servo-enz
Daarnaast wil ik ook nog 2 LiPo's en een goede lader aanschaffen en t.z.t. dan voor een brushless motor gaan met regelaar en daarvoor heb ik dit lijstje samengesteld op HobbyKing:
1x Turnigy TrackStar Waterproof 1/10 Brushless Power System 4000KV/80A
1x Turnigy TrackStar ESC Programing Card
2x ZIPPY Flightmax 4000mAh 2S1P 25C Car Lipoly (ROAR APPROVED)
1x IMAX B6-AC Charger/Discharger 1-6 Cells (GENUINE)
1x Lipoly Charge Bag 23 x 30cm
Alle lijstjes schaf ik denk ik in de loop der weken aan. De brushless motor en regelaar ga ik ook gelijk aanschaffen maar ik ga eerst even met de snellere Tamiya motor rijden en t.z.t. rustig de brushless motor en regelaar inbouwen. Ik had de Tamiya motor al besteld voordat ik besloten had om brushless te gaan.
Mochten jullie nog vragen, tips of opmerkingen hebben dan hoor ik ze natuurlijk graag

Laatst bewerkt door een moderator: