[Bouwverslag] Tamiya TT-02 Ferrari 458 Challenge

De body is inmiddels gespoten en gisteren en vanavond bezig geweest met het plakken van de stickers. Ik ben er geen ster in maar het lukt tot nu toe aardig. Ik ga alleen niet die hele kleine minuscule stickertjes opplakken, daar heb ik niet zo veel zin in.

Resultaat na 2 avondjes plakken:

23.
Tamiya_TT-02_023.JPG

24.
Tamiya_TT-02_024.JPG

25.
Tamiya_TT-02_025.JPG

Ik moet nu alleen nog de voor en achterkant beplakken en daarna de uitstekende houders voor de body inkorten. Aankomende week komt al het elektrische spul binnen plus wat tuning parts zodat we alles dan af kunnen maken.

Binnenkort maar even een baantje zoeken in de Achterhoek ;) Ben zelf dit weekend ook aan spuiten.

full

full

Nog wat decals ontwerpen, LED verlichting inbouwen en hij mag naar buiten :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er leuke baantjes hier in de buurt Pascal?

Mijne is inmiddels af, ik zal vanavond de laatste foto's posten. Ik hoop disndag de rest van de spullen binnen te hebben en dan kan hij ook naar buiten :D

Zijn er leuke baantjes hier in de buurt Pascal?

Mijne is inmiddels af, ik zal vanavond de laatste foto's posten. Ik hoop disndag de rest van de spullen binnen te hebben en dan kan hij ook naar buiten :D

Ik heb wel zin in een amateur on-road wedstrijdbaantje hier in de buurt. Of, we kunnen een parkeerplaats uitzoeken en die gaan uitlijnen.

Wat betreft banen in het algemeen ga ik dit draadje eens doorlezen, en wat filteren per provincie.

Ziet er goed uit! Jij gaat ook ledjes inbouwen? En voor op de neus moet wel het ferrari logo hoor en achterop het paardje (zitten er los bij als je geen striping doet).

Ik ben heel benieuwd! Post het eindresultaat ook maar.

Ga je nog iets speciaals met het TT-02 chassis doen of laat je die standaard?

Ik ben heel benieuwd! Post het eindresultaat ook maar.

Ga je nog iets speciaals met het TT-02 chassis doen of laat je die standaard?

Voorlopig houden we hem de komende maanden standaard, ik vertrouw op de skills van de rijder ;) De hele tuning kan altijd later nog

Back