[Bouwverslag] Tamiya TT-02 Ferrari 458 Challenge

Hierbij mijn foto's van het resultaat. Natuurlijk post ik aankomende week nog foto's van het elektra en de alu parts.

26.
Tamiya_TT-02_026.JPG

27.
Tamiya_TT-02_027.JPG

28.
Tamiya_TT-02_028.JPG

29.
Tamiya_TT-02_029.JPG

30.
Tamiya_TT-02_030.JPG

Qua accus en lader is er toch wat gewijzigd en ga ik na een goed advies een bestelling doen bij: The Border Online RC Shop

Het word het volgende:
- Hype X7 Lader
- Corally 6000mAh LiPo

Bij HobbyKing ga ik nog wel de Brushless regelaar en motor bestellen maar dat komt in een later stadium nog wel een keer. Eerst maar lekker rijden met de getunde Tamiya motor.

Ik had het niet verwacht maar dat blauw is echt wauw! Mooi gedaan hoor ;-)

Ik heb wat met Audi RS Blauw..., dit is echt mijn favoriete kleur. Ooit in een Audi TT Le Mans RS Blauw Roadster mogen rondrijden..... Blauw met zwart en kleine rode details. Deze Ferrari was erg geschikt om ook voor blauw te gaan. Wanneer deze klaar is ga ik nog een andere versie maken, eentje om mee te rijden en om schade te maken ;)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk maar uit Pascal , straks staan ze rijen dik voor de deur ;)

Dan maar eens een keer een oproep dan dan ;)

Dan weet ik waar ik voortaan mijn body's kan brengen :D

Koffie staat altijd klaar, goed noaberschap

Ik denk er net zo over, met het goede materiaal is het een koud kunstje.
En...al doende leert men, dus gewoon doen:p.

Precies, just een mooi ontwerp bedenken is al een hobby an sich. Daarnaast wil ik eens proberen om wat statische modellen te gaan combineren met een standaard lexaan kap. Denk hierbij aan een het zichtbaar maken van de motor. Misschien een standaard kit ergens, schaal 1-10 is dan vrij prijzig of mogelijk met een 3d printer.

458_Italia-14.jpg

Ik heb een 3D geprinte VW motor en uitlaat in een beachbuggy gemaakt. Dus dat wordt indd steeds interresanter.

@Ghossie laten we maar eens keer een draadje starten hierover want die gaat zeer zeker booming worden.

Voor dit moment ga ik op zoek naar 3d ontwerper die voor de Tamiya Challenge body iets fraais onder de kap kan maken.

Vandaag de spulletjes binnen gekregen voor het elektra.

31. Opeens zijn de aandrijfas en meenemers blauw :D
Tamiya_TT-02_031.JPG

32. Onderdelen voor de nieuwe dempers en veren
Tamiya_TT-02_032.JPG

33. De basis is klaar
Tamiya_TT-02_033.JPG

34. Klaar om te vullen
Tamiya_TT-02_034.JPG

Helaas geen foto's van het vul proces gemaakt :(

35. De achterkant met nieuwe dempers en veren
Tamiya_TT-02_035.JPG

36. De voorkant met nieuwe dempers en veren
Tamiya_TT-02_036.JPG

37. Powered by: Tamiya Lightly Tunes motor 28T
Tamiya_TT-02_037.JPG

Als het goed is komt morgen de LiPo en lader binnen en dan kunnen we rijden.

Heb je de veren niet heel ver ingedraaid. De voorkant moet harder zijn dan de achterkant, maar dit lijkt mij niet goed.

Back