[Bouwverslag] Tamiya TT-02 Ferrari 458 Challenge

38. Alle elektra zit er in. Morgen als de LiPo er in zit even de boel afstellen.
Tamiya_TT-02_038.JPG

De volgende upgrades aan de body gaan de Yeah Racing aluminium steering set en de Yeah Racing aluminium meenemers worden.

Vandaag de LiPo en lader binnen gekregen en de connectoren voor de regelaar. Alles aangesloten doet de regelaar het niet. De ledjes knipperen wel en programmeren gaat ook maar hij stuurt de motor niet aan en ik ruik wat verbrande lucht. Alles was wel goed aangesloten dus daar ligt het niet aan. Ik kan nu ook gern garantie meer claimen omdat ik de originele Tamiya connector er af heb geknipt. Ik baal!! :-(

Heeft iemand nog een goede regelaar liggen voor me?

Is de regelaar wel ingesteld, is standaard namelijk niet altijd zo. Ik heb ook wel eens een regelaar gehad die iets aangebrand stonk maar niet stuk was. Misschien toch het boekje er even weer bij.
En als ie toch stuk is er even weer een Tamiya Plug van 1,50 euro aanzetten, 2 minuten werk.

Ja ik heb hem ingesteld, dat lukte gewoon zonder problemen. Als ik gas geef dan gaan de lampjes ook wel knipperen maar er gebeurt niets.

regelaar ook met je zender gecalibreerd?

Ja knopje op regelaar indrukken, gas geven en knopje op regelaar indrukken en dan in zijn achteruit en weer knopje indrukken en dan is hij klaar zegt hij.

Volgens de handleiding doe ik niets fout en de regelaar stinkt echt behoorlijk.

Ik heb overigens bij HobbyKing ook nog deze besteld (had ik al een week geleden) Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking* & Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking* maar die ga ik waarschijnlijk niet in de TT-02 gebruiken maar in een F104 chassis. Ik ben op zoek naar een leuk 2e hands F104 chassis en anders ga ik die misschien nog wel nieuw kopen. Dus mocht je nog wat hebben of weten [215792] gezocht-tamiya-f1-chassis, ik hou me aanbevolen!

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik de spullen van HobbyKing in huis heb.

25138(5).jpg

Ik ben een F1 en Ferrari fan dus dat zou een mooie combi zijn voor er bij ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb overigens bij HobbyKing ook nog deze besteld (had ik al een week geleden) Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking* & Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking* maar die ga ik waarschijnlijk niet in de TT-02 gebruiken maar in een F104 chassis. Ik ben op zoek naar een leuk 2e hands F104 chassis en anders ga ik die misschien nog wel nieuw kopen. Dus mocht je nog wat hebben of weten [215792] gezocht-tamiya-f1-chassis, ik hou me aanbevolen!

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik de spullen van HobbyKing in huis heb.

25138(5).jpg

Ik ben een F1 en Ferrari fan dus dat zou een mooie combi zijn voor er bij ;-)

Geloof mij, dat Chassis F104 staat hier ook op de verlanglijst :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hobbyking (nouja GLS) is vandaag al aan de deur geweest maar ik was niet thuis, morgen een nieuwe kans.

Het F104W chassis schijnt echt heerlijk te zijn, evenals het Pro 2 chassis. Ik ben met een paar mensen in gesprek voor een 2e hands F104 Pro 2 chassis, dan kan ik er zelf een Ferrari F60 of F2009 body en spoiler set bij kopen. Anders is de F104W McLaren van Senna ook een optie en dan misschien ook een losse F60 of F2009 body set er bij.

Back