[Bouwverslag] Tamiya TT-02 Ferrari 458 Challenge

Helaas (nog) geen filmpjes.

Ik vind de snelheid van de Lightly tunes Tamiya motor wel een beetje tegenvallen maar wellicht vervang ik die nog wel een keer.

40. Alle elektra zit in het chassis
Tamiya_TT-02_040.JPG

41. Nieuwe bandjes en inlays voor op de extra wielen
bandenset.JPG

De motor zal nog ietsje rustiger zijn, omdat hij nog moet worden ingereden.
Het gaat om een brushed motor toch?

Jep, het gaat om een brushed Tamiya Lightly Tuned. Ik heb wel een brushles setje liggen hoor maar die komt in het F1 chassis.

Hoe lang heb je gereden?
Je zou kunnen proberen om hem alsnog in demiwater te leggen en te laten draaien, kan nooit kwaad.

ik denk dat je beter de brushed motor in de f1 kan doen. die is bijna niet te hanteren met een hele snelle brushless. de tt kom je er beter mee weg.

kan je nagaan als je die brushless in een direkt aangedreven f1 doet. Kan je alleen op een recht stuk vol gas rijden maar bochten of op een circuit rijden word een ander verhaal.
Volgens mij rijden ze de wedstrijden ook met een 21.5T brushless motor en niet sneller.

Waar ben je aan het rijden?
Nu nergens meer maar was voor de deur aan het rijden.

Ben nu alles netjes aan het inbouwen.

kan je nagaan als je die brushless in een direkt aangedreven f1 doet. Kan je alleen op een recht stuk vol gas rijden maar bochten of op een circuit rijden word een ander verhaal.
Volgens mij rijden ze de wedstrijden ook met een 21.5T brushless motor en niet sneller.

Ja ik denk dat die F1 was gaan vliegen dan. Goede tip want ik had de snelheid en power van de brushles veel minder ingeschat.

Iemand advies wat voor tandwiel ik het beste op de motor kan zetten? Er zit nu een 22T (zat bij de TT-02) en zou graag iets minder snelheid hebben.

[Bouwverslag] Tamiya Ferrari 458 Challenge op TT-02 Chassis

er zit als ik me niet vergis een gearing chart van tamiya bij ivm het in mijn ogen 'aparte' afstellen van de motor. Neem daar eens een kijkje naar

Back