Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hee Touwkop,
herkenbaar, zo ben ik ruim een jaar geleden ook aangestoken.
Het begon met een Silverlit toestelletje wat mijn zoontje kreeg voor de Sint, papa zou wel even helpen ...
Zoekende op internet kwam ik het modelbouwforum tegen. Ene Dirk57 had een draadje over een zelfbouw Tiger Moth ... en de rest van het verhaal is bekend. (ja Dirk, eigenlijk is het jouw schuld)
Inmiddels heb ik een Hangar met diverse modelvliegtuigen en een aantal kits in de doos om nog te bouwen
Veel plezier met je nieuwe hobby. Als je aan een nieuwe uitdaging toe bent moet je eens in mijn draadje van het Aero kistje kijken. Zie onderschrift.
Grtz,
Menno
dankje dirk57!
dit is men 2e bouwsel.. ik heb ooit (een paar jaar geleden) een divineII (ook van depron) gebouwd. vloog wel, maar door een te zware accu niet echt super.. nu zijn de Lipo's zeer betaalbaar en ik heb nog wat spul liggen. ik zag deze draad van de moth en dacht.. die bouw ik!!
Ik heb een piepschuim piper pico hier thuis hangen van het merk multiplex en een zender/ontvanger van multiplex. Ik heb het vliegen mezelf op een weiland aangeleerd en het lukt aardig..
als de moth klaar is, post ik hier wel een foto'tje![]()
Even tussen jou en mij: er zijn er wel meer gesneuveld, maar de meesten durven dat hier op het forum niet te melden :rolling:Niet verder vertellen hoor !
Grtz,
Menno