ik heb hem in pb gestuurd voor het geval je hier niet zo vaak kijkt en zet hem hier ook neer voor de andere:
a0-pdf-file-printen-op-a4
a0-pdf-file-printen-op-a4
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wellicht handig voor alle nieuwe enthousiaste bouwers/vliegers.
Ik heb van het begin van dit draadje (eerste 50-75 pagina's) de belangrijkste berichten in een wordfile gekopieerd (inclusief plaatjes). Kan hem wel opzoeken en beschikbaar maken voor iedereen, en wellicht wil Dirk wel een link op de eerste pagina ervoor zetten....
Groeten,
Eefjan
Hee Eefjan,
wat doe je nou?
Ik vond het net zo leuk om alle starters het hele topic door te laten lezen ...
Zonder gekheid, goed idee !!
Dirk, Dirk, Dirk, Dirk !!!
Grtz,
Menno
ik ga straks maar is beginnen....
... en ik hoop dat hij dit keer minstens 2 x zo mooi wordt
trampo
argh wilde ik het laatste schotje (de kleinste) in de staart lijmen, zette ik er net iets teveel kracht op waardoor het schotje dubbelklapt en me romp breekt xD
dan maar weer een nieuwe romp xD![]()
YES
Maar wat vliegt dit vliegtuigje ontzettend gaaf. Bij lage snelheden is het echt een beauty om te vliegen zelfs voor een beginneling als ik.
Heeft iemand de tekening van de 90 cm op A4?
Ik kan alleen de pdf versie op A3 formaat vinden
Wil graag een 90 cm versie bouwen, maar kan niet op A3 printen... :nooo:
Iemand?
Alvast bedankt.
Dirk
Dank je Dirk, ik zal het Eefjan héél lief vragen
(héél lief stemmetje)
Eefjan wil jij voor mij de 90 cm plannen van A3 naar A4 omzetten in een pdf-je?
Alvast heeeeeel hartelijk bedankt, als je dit voor mij zou willen doen.![]()
Hey Bro,
wat betreft die tekening, ben ook geinteresseerd.
Wil een Balsa Moth ven een meter bouwen en een beetje aankleden.
Ik ben niet zo thuis in verschalen, heb inmiddels wel Adobe Acrobat Pro dus kan op a4 printen (zonder marges e.d.)
Ik denk dat je er wel meer mensen een plezier mee doet, maar ik houdt me in ieder geval aanbevolen.
Als tegenprestatie zal ik een bouwverslagje openen, speciaal voor Balsa Moth bouwers(en andere geinteresserden natuurlijk)
Grtz,
Menno
Hoi,
nou, als het zou kunnen heel graag ! Ik zou het graag zelf willen doen, maar heb geen idee hoe zoiets werkt
Maar jij mag ook wel een tutorial plaatsen hoor
Bij vooorbaat dank.
Grtz,
Menno