Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi arf'je
Grt.
Het enige minpuntje dat ik tot nu toe heb kunnen ondekken is dat de scharnier sleuven in de vleugel een tikkeltje ruim zijn.
dat over die Hatori pijp zal ik nog eens uitzoeken. 40 gram minder, word interessant. Heb momenteel nog alleen de kist, HS 6975 servo en HS 85 servo. De rest moet ik nog halen
![]()
Ja, ik ken het verhaal over de hitec's. Echter kost de hs 6975 veel minder dan futaba, en is toch 'goed genoeg voor rudder.'
De S9551 is trouwens de opvolger van de S9550 die jij noemde![]()
Wat ook werkt.. het kruis op de motor bevestigen (zit bij motor) en daar m3 draadstangen doorheen en dan tussen kruis en motorschot carbon pijpjes om dat draadeind heen. Eventueel aan de uiteinden een ringetje om het carbon leggen om splijten tegen te gaan.
Een punt van zorgen is denk ik wel hoe de side en down trust in te bouwen, dit kun je doen door de afstand aan 1 kant van schot naar motor langer te houden.... maar dan word het andere draadend wel uit zijn verband gedrukt...