A
Arvid
Guest
Op zich niet zo heel veel werk, misschien als het koelen van de motor tegen zit dan, maar de tijd er voor vinden is meer het probleem. Als ik er voor ga zitten, zijn de herstellingen in 1-2 avonden klaar en als het afregelen van de motor meezit, nog een halve dag. Valt op zich dus allemaal mee. Het huis heeft nu alleen iets meer prioriteit. Dus heel langzaam aan gaan we het gewoon allemaal afmaken.
Edit: De sterkte valt aan de ene kant enorm tegen, maar aan de andere kant stond ik versteld van de sterkte. Aan de kant waar het landingsgestel uitgebroken is, zijn die plaatjes niet verbogen en omdat ze niet verbogen zijn, is de poot dus uitgebroken. Maar goed, een mooie landing is wel belangrijk en natuurlijk ook het mooiste dan het toestel op het gras neerkwakken.
Edit: De sterkte valt aan de ene kant enorm tegen, maar aan de andere kant stond ik versteld van de sterkte. Aan de kant waar het landingsgestel uitgebroken is, zijn die plaatjes niet verbogen en omdat ze niet verbogen zijn, is de poot dus uitgebroken. Maar goed, een mooie landing is wel belangrijk en natuurlijk ook het mooiste dan het toestel op het gras neerkwakken.