Bouwverslag Top Flite 62" Corsair, nu een kleurtje

• Topicstarter Topicstarter Arvid
  • Startdatum Startdatum
@Gert Jan, Prachtig gemaakt :thumbsup:

@All the rest, laten we het weer :ontopic: houden en eventuele uitwijdingen van pc verbouwingen in een apart draadje gooien :D

Ik ben al jaren gek van een Corsair (vliegtuig) Ik heb er zelf ook 1 van jamar En die va nTopflight komt ooit ook wel eens :D:
Ik speel een bepaald spel en zit in een clan en daar heb ik ook de naam Corsair (van het vliegtuig :D:)
Ik wist toen nog niet eens van dat geheugen :D: maar die zit er nu wel in :D:

Zooo, de Corsair maar weer even op de tafel gelegd voor de laatste controle en afstelling. Waar ik nog niet tevreden over was, is de kier tussen de roeren aan het staartvlak. Om flutter voor te zijn en daarmee zeer waarschijnlijk het verlies van de kist, de kier gevuld.

De open kier
Bouw_Corsair_804.jpg

Stukje balsa geplaatst. Door nu met een schuurpapier tussen het balsa en het roer heen en weer te gaan, kan je op makkelijke wijze het balsa reduceren tot gewenste dikte.
Bouw_Corsair_805.jpg

Tijdens het testen viel me op dat de accu controle niet werkte. Waar zal die afkorting Cont. toch voor staan?......... :?
Aangesloten en werken natuurlijk :D
Bouw_Corsair_806.jpg

De nieuwe piloot is een ijdeltuit en ondergaat nu een Extreme Makeover. Dus omdat Aap de vorige keer mijn kist heeft gered, mag deze dus weer plaats nemen. En jawel, hij is er klaar voor :lol:
Bouw_Corsair_807.jpg

Hij is er helemaal klaar voor.. kennelijk zijn goede piloten lelijk :)

We wachten met spanning af..... ben benieuwd hoe de re-maiden zal gaan. Zo te zien wordt het weer mooi weer het weekend, 3 zonnetjes op weeronline en niet zo veel wind :D

@Hezik, je gaat aap toch niet afkraken hè?....... :wink:

@Ruben, de verhalen zullen hier geplaatst worden. Goede of slechte afloop, maakt me niets uit. :D

@Stevo, de vorige keer heeft deze aap een gecontroleerde crash gemaakt. Ik ga er even van uit dat het bij de volgende vlucht ook goed zal gaan. Tenzij aap natuurlijk boos is dat hij vervangen zal worden, dan weet ik niet wat hij van plan is :lol:

Tenzij aap natuurlijk boos is dat hij vervangen zal worden, dan weet ik niet wat hij van plan is
Heb je een schietstoel in die kist? :?

Nee? 8O

Dan denk ik dat Aap goed z'n best zal doen om hem netjes aan de grond te zetten. :P

:wink:

jan.

Het kan ook de band zijn in de kroeg waar Arvid zich nu vol laat lopen uit ellende.. maar die kans acht ik klein :)

Mooi man!

Nou, zou jij blij zijn als je door een aap opgegeten ging worden? ;)

jan brilman zei:
Driemaal raden waarom die banaantjes zo blij zijn. :?

Ik geef een hint: apen houden van bananen.

jan.

euhm, die bananen zijn blij omdat aap verongelukt is en geen bananen meer kan eten :?:

Of misschien zijn ze blij omdat aap nu een andere hobby heeft dan bananen eten; nl modelvliegen :)

Normaal zou die aap inmiddels het luchtruim moeten hebben gekozen gelet op de dag en het uur.

Ben wel benieuwd hoe hij het er van af heeft gebracht.

stevo

Back