Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je de reparatie niet ziet zitten en hulp nodig hebt voor motivatie geef maar een gil kom ik je helpen.
Ton
Afgesproken laat maar weten wanneer je weer wat moed hebt verzameld gaan we samen kijken hoe de reparatie aan te pakken.Ton, hartstikke aardig aangeboden, daar kom ik zeker op terug. Ik ben meer een vlieger en bouwer, niet echt een reparateur. En zeker met deze kist zie ik het er nog niet van komen dat ik hem weer stevig en strak krijg. Met een folie-bespannen vliegtuig gaat dat strak krijgen gemakkelijker lijkt mij, dat heb ik wel een paar keer gedaan. Maar met dat gespoten glasvezel/G4 lijkt me dat een stuk moeilijker, om het nog niet te hebben over het herstellen van de stevigheid met die doorgebroken main spar...
OOOOO dat klinkt ook al weer positief gaat dus helemaal goed komenAan de andere kant: de hele achterkant is nog prima, de vleugelhelften zien er goed uit, en de voorkant moet ook weer op te bouwen zijn, dat zie ik dus toch nog wel gebeuren een keer. Nu even achter in de garage, over een paar weken pak ik het zaakje wel eens op.
Martin, alle schade zit rond of voor het zwaartepunt. Bij het opruimen van de brokstukken zag ik wat loodplakkers. Als je de reparatie goed uitvoert kost deze waarschijnlijk wat extra grammen, maar kun je de loodplakkers straks ook weglaten.Ton, hartstikke aardig aangeboden, daar kom ik zeker op terug. Ik ben meer een vlieger en bouwer, niet echt een reparateur. En zeker met deze kist zie ik het er nog niet van komen dat ik hem weer stevig en strak krijg. Met een folie-bespannen vliegtuig gaat dat strak krijgen gemakkelijker lijkt mij, dat heb ik wel een paar keer gedaan. Maar met dat gespoten glasvezel/G4 lijkt me dat een stuk moeilijker, om het nog niet te hebben over het herstellen van de stevigheid met die doorgebroken main spar...
Aan de andere kant: de hele achterkant is nog prima, de vleugelhelften zien er goed uit, en de voorkant moet ook weer op te bouwen zijn, dat zie ik dus toch nog wel gebeuren een keer. Nu even achter in de garage, over een paar weken pak ik het zaakje wel eens op.