Na veel sparen en vooral veel nadenken of ik het wel echt zou moeten doen heb ik toch maar besloten om een Trex 450xl se aan te schaffen.
ik heb voor de se gekozen omdat ik tijdens het rondvliegen met mijn vorige heli ( walkera 36 ) een aantal keren pech heb gehad met de betrouwbaarheid van het materiaal. dus heb besloten dat als ik het ga doen ik het ook meteen goed doe!
Setup:
Align Trex 450xl SE
430L Brushless motor
Align 35a regelaar
Graupner C19 8 kanaals ontvanger
Grauper mc 15 computer zender
Nabije Toekomst:
Hitech hs 56 servo's
Futaba 401 Gyro
2100 mah 15c lipo
Even naar Dutchhelipilot gegaan om hem toch maar te gaan kopen!!
zondag ochten begonnen om 11 uur met bouwen
Rotorkopje!!
Het frame was bijzonder makkelijk in elkaar te zetten!
Het begint nu toch wel echt ergens op te lijken! snel verder!!
de bouw zit er bijna op...hij is nu zo goed als af maar ik moet even wachten tot ik de electronica kan gaan monteren! zal eerst even de motor en de regelaar moeten voorzien van een soldeertje voor de connectors.
Zo...ik dacht daar ben ik wel een weekje mee aan het bouwen... maar niets ie minder waar. ik heb op dezelfde zondagavond de foto's al gepost!
Ik vind de Trex echt onwijs makkelijk te assembele...ging me allemaal goed af. voordeel ook wel dat veel dingen van alu zijn. dat gaf mij bij het monteren iig een stukje zekerheid voor breuk en dergelijke!
foto's met electronica en vliegend uiteraard volgen snel!
Met Dank aan NFSavage!! zonder hem was dit niet gelukt
Grtzz david
ik heb voor de se gekozen omdat ik tijdens het rondvliegen met mijn vorige heli ( walkera 36 ) een aantal keren pech heb gehad met de betrouwbaarheid van het materiaal. dus heb besloten dat als ik het ga doen ik het ook meteen goed doe!
Setup:
Align Trex 450xl SE
430L Brushless motor
Align 35a regelaar
Graupner C19 8 kanaals ontvanger
Grauper mc 15 computer zender
Nabije Toekomst:
Hitech hs 56 servo's
Futaba 401 Gyro
2100 mah 15c lipo
Even naar Dutchhelipilot gegaan om hem toch maar te gaan kopen!!
zondag ochten begonnen om 11 uur met bouwen

Rotorkopje!!

Het frame was bijzonder makkelijk in elkaar te zetten!

Het begint nu toch wel echt ergens op te lijken! snel verder!!

de bouw zit er bijna op...hij is nu zo goed als af maar ik moet even wachten tot ik de electronica kan gaan monteren! zal eerst even de motor en de regelaar moeten voorzien van een soldeertje voor de connectors.

Zo...ik dacht daar ben ik wel een weekje mee aan het bouwen... maar niets ie minder waar. ik heb op dezelfde zondagavond de foto's al gepost!
Ik vind de Trex echt onwijs makkelijk te assembele...ging me allemaal goed af. voordeel ook wel dat veel dingen van alu zijn. dat gaf mij bij het monteren iig een stukje zekerheid voor breuk en dergelijke!
foto's met electronica en vliegend uiteraard volgen snel!
Met Dank aan NFSavage!! zonder hem was dit niet gelukt

Grtzz david